خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
فرمانیه شرقی متقیان ۳۰۰متر ۴خواب (قدرالسهم دار)
zibazist zibazist 0 11
طراحی سایت آگهی
sitecode sitecode 0 11
درخواست کتاب گشایش رمز کتاب الکترونیک بحر المعارف
anasab amir7411 13 4436
مشاعره با ترانه خوانندگان 5
غزل luna 469 43487
با اخر اسم من یه اسم بنویس(2)
گلایه iljimae200 486 34672
نکاتی ارزشمند در مورد "سلامتی"
tree of life tree of life 0 30
الان داری چه آهنگی گوش میدی ؟
moonlover tree of life 507 100891
اخرین اس ام اسی که دادین چی بوده ؟
sana tree of life 597 40354
سرور اوبونتو چیست و کاربردهای آن در دنیای امروز
webpouyanii webpouyanii 0 27
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه luna 533 23334
نرم افزار حسابداری سپیدار
agahhesab agahhesab 0 42
دانلود کتاب آشنایی با علم اسامی ،علوم غریبه $
admin 102falah 1 2141
طراحی سایت شرکتی
sitecode sitecode 0 41
رفیـــق , تولدت مبارکــــــــ ♥
گلایه luna 43 11042
داری؟نداری؟ (5)
moonlover iljimae200 441 17092
کاربرد سوئیچ شبکه چیست ؟
azade1992 azade1992 0 37
تنگه بسفر استانبول چه جذابیت‌هایی دارد؟
nopardaz sansa 1 89
آموزش افزایش برد بلوتوس-100% تضمینی
aria mom1363 4 3390
دانلود کتاب خود آموز علوم غریبه -میر داماد کبیر- جلد دوم
admin admin 107 821
معرفی کتاب موفقیت و هدفگذاری
yeksho yeksho 0 37
حرف های تکراری ما
moonlover luna 497 71072
سرور اوبونتو چیست و کاربردهای آن در دنیای امروز
pouyanweb98 pouyanweb98 0 37
مرا به گریه میار ...
round_robin reeraa 118 13788
دل...
گلایه reeraa 191 27198
آه!
jet li reeraa 28 3235
چه کسی . . . .
jet li reeraa 3 596
دلــنوشتــــه (2)
roshanak.m reeraa 158 29857
مهم ترین کاربرد و فایده گلوتن
lemonn lemonn 0 41
مراقبت های مهم بعد از عمل بینی
sinaarya sinaarya 0 44
اسرار اعجاب انگيز فنگ شويي
nevisande20 nevisande20 0 46
بهترین شرکت طراحی سایت
sitecode sitecode 0 51
دانلود کتاب نقش سلیمانی $
admin mhbmhb55 2 788
گزیده ای از یک کتاب(3)
mohsenshiri1388 mhbmhb55 741 128556
گفتگوی آزاد
admin anis.com 2626 144997
نفر قبلی رو توی یک کلمه توصیف کن؟ (1)
مونا luna 335 27439
دانلود کتاب نقش سلیمانی $
admin 102falah 2 1266
کاربرد سرور مجازی میکروتیک و مزیت های آن
webpouyanii webpouyanii 0 52
دلتون واسه کدوم آواکسی تنگ شده؟(2)
مونا luna 124 21878
کمک پیدا کردن آدرس مالک توسط شماره پلاک ماشین
messi 19 علیخان 36 45187
تبلیغ در گوگل
sitecode sitecode 0 53

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
سئو سایت :افزایش ترافیک چه اثری در سئو داردزمان کنونی: Thursday 02 April 2020, 19:07
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: toniyo
آخرین ارسال: isfahan9819
پاسخ: 51
بازدید: 3754
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو سایت :افزایش ترافیک چه اثری در سئو دارد
Wednesday 22 January 2020, 20:54
ارسال: #51
RE: سئو سایت :افزایش ترافیک چه اثری در سئو دارد
در بازاریابی اینترنتی لندینگ پیج (landing page) یا صفحه فرود به یک صفحه شاخص در وبسایت شما گفته می‌شود که برای هدفی که در وبسایت یا کمپین تبلیغاتی خود دنبال می‌کنید ساخته شده است. این هدف می‌تواند پر کردن یک فرم، ثبت نام در سایت و یا انجام یک خرید باشد. هنگام ساخت و طراحی یک صفحه فرود باید یک هدف خاص را کسب و کار خود در نظر داشته باشید و طبق همان هدف آن را طرح‌ریزی کنید و توسعه دهید.
مشاهده لینک
ساخت یک صفحه لندینگ می‌تواند چالشی بزرگ برای شما باشد. چرا که این صفحات باید به بیشترین میزان ممکن بهینه شده باشند و انتظار شما از مخاطب را برآورده کنند. همچنین در نظر بگیرید تمام هزینه‌هایی که برای تبلیغات و بازاریابی خود صرف می‌کنید
مشاهده لینک
متمرکز بر افزایش ترافیک و بازدیدکننده در صفحه لندینگ یا فرود شماست. بدون خطا بودن ممکن نیست ولی هر اشتباهی می‌تواند به سوددهی و به ثمر رسیدن کمپین و تبلیغات شما ضرر برساند. بنابراین بهتر است شما قالب‌های لندینگ بسیاری را مشاهده و بررسی کنید

که توسط بزرگترین و متخصص‌ترین طراحان و شرکت‌ها طراحی شده‌اند و جواب خود را پس داده‌اند. این گونه صفحات از نظر تجربه کاربری (UX) توسط طراحان حرفه‌ای متناسب با هر هدفی کاملا بهینه شده‌اند. یک لندینگ ساز خوب می‌تواند راه سخت و پرچالش
به نتیجه رسیدن کمپین تبلیغاتی را آسان و کوتاه کند.
مشاهده لینک
برخی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ معتقدند صفحه لندینگ شما باید کاملا متمایز با صفحات داخلی و ساختار کلی سایت شما باشد و حتی منو و دکمه‌ای به صفحات درونی وبسایت شما نداشته باشد تا حواس کاربر را از هدفی که در لندینگ خود دنبال می‌کنید پرت نکند.

متداول‌ترین صفحه لندینگی که استفاده می‌شود برای تبلیغات کلیکی است. این تبلیغ می‌تواند تبلیغات کلیکی در گوگل و یا بنری در سایت‌های مختلف باشد. درواقع این صفحه، صفحه‌ای است که افراد پس از کلیک روی تبلیغ شما «فرود» می‌آیند.
لندینگ پیج چه کاربردهایی دارد؟
مشاهده لینک
تبلیغات گوگل و یا بنری: صفحه‌ای که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه بالایی را از کمپین تبلیغاتی داشته باشید و توجه کاربران به موضوع و یا کمپینی خاص جلب کنید.
محتوای بازاریابی ایمیلی: صفحات فرود یا لندینگ در ایمیل مارکتینگ بیشتر برای دسته از کاربران کاربرد دارد که آشنایی اولیه با کسب و کار شما دارند. به کمک این ابزار شما می‌توانید این بخش از کاربران را به کسب و کار خود برگردانید و با ارائه یک یک کتاب

الکترونیکی، مقاله‌ای تحقیقاتی در حوزه مرتبط، یک دوره یا کارگاه آموزشی آنان را ترغیب به بازگشت کنید.
دموی رایگان: اگر بخش یا کل خدمات خود را بصورت محدود رایگان ارائه می‌دهید می‌توانید با صفحه لندینگ خود روی این موضوع تأکید کنید و توجه کاربر را به آن جلب کنید.
مشاهده لینک
صفحه محصول: متمرکز کردن توجه کاربر شما به یک محصول خاص راهی بسیار عالی برای بالا بردن شانس به فروش رفتن آن است. موفق ترین فروشگاه‌های آنلاین صفحه لندینگی مجزا برای هر محصول یا گروهی از آنها دارند.
کمپین تبلیغاتی: اگر کمپینی تبلیغاتی برای مناسبتی خاص برنامه‌ریزی کرده‌اید، یا پیشنهادی ویژه مثل کد تخفیف دارید و یا می‌خواهید برای مدتی نسخه رایگان نرم‌افزار خود را در اختیار کاربران قرار دهید، صفحه‌ای که برای پروموشن یا تبلیغات می خواهید استفاده

کنید باید لندینگ پیجی باشد که دقیقا برای به ثمر نشستن هدف کمپین طراحی و ساخته داشته باشد.
تماس با ما: برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها (مشاوره، خدمات مالی، حقوقی و...) صفحه تماس با ما یکی از مهم‌ترین صفحات وبسایت است. استفاده از صفحه فرود با طراحی و استفاده از زبان و کلمات و لحن مناسب را برای بهینه کردن نجربه کاربری حتما

در دستور کار داشته باشید.

آیا لندینگ پیج مانند صفحه اصلی یا صفحه خانه وبسایت است؟
خیر. لندینگ پیج با صفحه اصلی وبسایت شما تفاوت دارد.
مشاهده لینک
چرا؟ چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

ابتدا این سوالات را از خود بپرسید:

آیا صفحه اصلی شما تنها یک هدف را دنبال می‌کند؟
آیا فقط برای یک رویداد تبلیغاتی یا بازاریابی (مثل دعوت به تماس یا پر کردن فرم) طراحی شده است؟
مشاهده لینک
صفحه اصلی وبسایت مانند یک مرجع برای بازدیدکنندگانی است که آن‌چه به دنبال آن هستند را در آن پیدا می‌کنند. جایی است که به مخاطبان خود ابزار، ویژگی‌ها و محصولات خود را معرفی می‌کنید. حتی ممکن است دکمه‌ای برای پر کردن فرم یا تست رایگان هم در

آن داشته باشید. ولی صفحه اصلی وبسایت شما برای یک هدف خاص طراحی نشده است. بلکه مثل یک ویترین برای خدمات و محصولاتی است که ارائه میکنید. به عنوان مثال دیجی کالا صفحات فرود یا لندینگ پیج فراوانی دارد که هر کدام از آنها برای محصول یا

دسته محصولات خاص طراحی شده‌اند و اکثر آنها هدف «افزودن به سبد خرید» را دنبال می کنند.
هدف یک لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟
خب حالا که کاملا با مفهوم صفحه فرود آشنا شدید بیاید کمی درباره هدف این صفحات صحبت کنیم و این که چگونه آنها را به ابزاری ارزشمند برای بازاریابی تبدیل کنیم. به طور کلی صفحات لندینگ به سه دسته تقسیم می‌شوند:
۱. فروش محصول یا خدمات
چنین صفحاتی معمولا صفحه محصول (اگر یک فروشگاه اینترنتی باشید)، رزرو وقت یا بلیط یا تست رایگان خدماتی را به مخاطبان پیشنهاد می‌کنند. هدف اصلی و اساسی این صفحات فروش محصول است. شما می‌توانید در این گونه صفحات لندینگ محصول یا خدمات

خود را تبلیغ کنید، برای مثال برای صفحه فروش محصول خود ترافیکی ایجاد کنید که بلافاصله منجر به خرید شود.
مشاهده لینک
۲. ایجاد سرنخ برای فروش
این‌گونه صفحات بیشتر برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان بالقوه شما استفاده می‌شود. هدف اصلی این صفحات دریافت ایمیل، اطلاعات شخصی (مانند اسم و سن) و هرگونه اطلاعات دیگری که در آینده بتوانید از آن برای ارتباط گرفتن و بازاریابی محصول استفاده کنید.
مشاهده لینک
مخاطبانی که هدف سرنخ شدن برای فروش هستند معمولا فرم‌های طولانی‌تر با فیلدهای بیشتری دارند که باید پر کنند. از این اطلاعات برای دسته‌بندی اطلاعات و شخصی‌سازی جامعه مشتریان بالقوه استفاده می‌شود. نکته مهمی که در مورد این لندینگ پیج‌ها

وجود دارد این است که باید ارزشی را به مخاطب ارائه کند که او را برای پر کردن فرم یا شرکت در کمپین شما کاملا قانع کند. صفحه لندینگ ایجاد سرنخ فروش می‌تواند با استفاده از این موارد باشد:

کتاب الکترونیکی رایگان
ثبت نام برای وبینار (سمیناری که بصورت آنلاین برگزار می‌شود)
راهنمای استفاده
ثبت نام خبرنامه

۳. ایجاد رابطه
ایجاد ترافیک و کشاندن بازدیدکننده به وبسایت یکی از روش‌های پیشرفته‌تر بازاریابی است. این صفحات ترکیبی از ایجاد سرنخ و فروش است. هدف این صفحات آماده کردن سرنخ فروش و هدایت ‌آنها به سمت قیف فروش است. این صفحات لزوما به هدف دریافت

اطلاعات جامعه‌ای از مخاطبان یا کلیک برروی دکمه افزودن به سبد خرید ساخته نشده است. این صفحات به شما این امکان را می‌دهد که کاربران بالقوه‌ای که با محصولات یا خدمات شما آشنایی اولیه دارند و به آن علاقه‌مند هستند را جذب کرده و آنان را به مشتری تبدیل کنید.
مشاهده لینک
جمع‌بندی
حالا که کاملا با مفهوم لندینگ پیج آشنا شدید نیاز به یک ابزار برای ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرود دارید. کاربرد فراوان آنها در بازاریابی اینترنتی را کاملا مشاهده می‌کنید. آنها کاملا در سایت خود شما جا می‌گیرند. به کمک آنها می‌توانید فروش خود را بالا ببرید،

سرنخ برای فروش بسازید و کاربران علاقه‌مند را به سایت خود بکشانید. شرط می‌بندم الآن حداقل سه راه متفاوت برای پیشرفت کسب و کار خود از طریق لندینگ پیج در ذهن دارید، این‌طور نیست؟ چهار چیزی که در هنگام ساخت لندینگ باید در خاطر داشته باشید:
مشاهده لینک
لندینگ پیج ها یک هدف را دنبال می‌کنند
لندینگ پیج ها لینک خروجی بسیار محدودی دارند، تا جایی که حواس کاربر را از هدف کمپین دور نکنند.
صفحات فرود معمولا مستقل از بقیه سایت هستند و برای مقاصد بازاریابی ساخته می‌شوند
ساخت صفحات لندینگ بدون داشتن هیچ‌گونه دانش کدنویسی و طراحی بسیار آسان است.
مشاهده لینک

تعریف سئو داخلی

سئو داخلی را به زبان ساده می‌توان به این صورت تعریف کرد:

وقتی از سئوی داخلی یا On-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان کار کردن روی همه‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در وب‌سایت خودمان است؛ یعنی جاهایی که اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها داریم.

پس مثلاً وقتی روی عنوان اصلی مطلب و عناوین فرعی، کلمات کلیدی به‌کار رفته در متن، لینک سازی داخلی، آدرس URL، ساختن یک سنگ زیربنا (Cornerstone)، افزایش سرعت سایت و یا کاهش بانس ریت وقت می‌گذارید، مشغول بهینه سازی داخلی سایت یا
مشاهده لینک
On-page SEO هستید.
تعریف سئو خارجی

احتمالاً با توضیحاتی که درباره‌ی سئو داخلی سایت ارائه شد، تعریف سئو خارجی سایت را حدس می‌زنید:

وقتی از سئوی خارجی یا Off-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان تلاش و تمرکز بر روی وضعیت محتوا و سایت ما از نگاه دیگران است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها نداریم.

اگر در تعدادی از شبکه های اجتماعی اکانت ساخته‌اید و می‌خواهید با استفاده از الگوی هاب و اسپوک (قطب و اقمار) ترافیک را از جاهای دیگر به وب‌سایت خود بیاورید و از طرفی، به گوگل هم نشان دهید که در فضاهای دیگر هم سایت و مطلب شما اشاره شده،
می‌توانید این فعالیت‌ها را بخشی از سئوی خارجی تلقی کنید.
مشاهده لینک
هم‌چنین اگر در وبلاگ و سایت‌های دیگران کامنت می‌گذارید و به مطالب خودتان لینک می‌دهید؛ یا مطالبی را به عنوان مهمان در وبلاگ دوستان‌تان منتشر می‌کنید (تا به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نوشته‌هایتان اشاره شود)، باز هم در حال بهینه سازی سایت با تکنیک‌های سئو خارجی هستید.

مشاهده لینک
مقدمه درباره صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page)

اگر به دنبال افزایش شهرت، معرفی سرویس‌ها، خدمات و کسب درآمد بیشتر از طریق دنیای وب باشید مسلما نیاز دارید تا اصول بازاریابی اینترنتی که جزء دیجیتال مارکتینگ است را در درجه اول فرا بگیرید و بر آن حداقل تسلط نسبی داشته باشید. برای بازاریابی

اینترنتی، راه‌ها و ابزارهای متفاوتی وجود دارند که در مطالبی جداگانه به معرفی کامل آنها می‌پردازیم اما یکی از ضروری‌ترین این ابزارها در بازاریابی اینترنتی استفاده از صفحه فرود است.
مشاهده لینک
مخصوصا در دنیای امروز که شاهد کمپین‌های تبلیغاتی فراوانی هستیم، طراحی یک صفحه فرود مناسب، کمک بسیاری در افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری می‌کند.
مشاهده لینک
لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست (به انگلیسی: Landing Page) : یک صفحه از سایت است که آن را به عنوان نقطه‌ فرود یک بازدیدکننده گویند، یا به تعبیری دیگر، به صفحاتی گفته می‌شود که دروازه‌ ورود بازدیدکننده به ‌سایت هستند.
به عنوان مثال یکی از راه‌های دیده شدن صفحات فرود استفاده از بنرهای تبلیغاتی است، بنرهای تبلیغاتی صفحات Landing Page را در سایت‌های خود یا سایت‌های دیگر پخش می‌کنند تا بتوانید نقطه فرودی را در سایت خود ایجاد کنید.
یا یکی دیگر از روش های رایج در بین سایت های ایرانی در جهت بازدید بیشتر، تلگرام است، از طریق کانال های تلگرام به سمت صفحات طراحی شده حرکت میکنند.
فرود آوردن بازدیدکننده می‌تواند اهداف خاصی دربرداشته باشد مثلا به دست آوردن اطلاعاتی از بازدیدکنندگان که به وسلیه آن بتوان با آنها ارتباط برقرار کرد یا می‌توان هدف از فروش یک محصول را مدنظر گرفت و یا صرفا کلیک بر روی یک لینک خاص هدف یک
صفحه فرود باشد.
مشاهده لینک
به صفحه فرود نیز صفحه هدف هم گفته می‌شود، صفحه‌ای که باعث افزایش بازدید و همچنین افزایش فروش می‌شود ولی این نکته به نوع طراحی یک صفحه فرود هم بسیار وابسته است، هر چه طراحی صفحه فرود مورد پسندتر کاربر باشد، شما نیز به هدف خود بیشتر نزدیک شده‌اید.

چرا Landing و از کجا آمده؟
کلمه Landing بیشتر در علوم هوافضا و هواپیما کاربرد دارد. به نقطه‌ای که خلبان هواپیما در آن فرود می‌آید نقطه لندینگ (Landing) می‌گویند. این نقطه توسط برج مراقبت به خلبان اعلام می‌شود.
چه ارتباطی بین لندینگ هواپیما و این صفحه از سایت وجود دارد که به آن صفحه لندینگ میگویند؟ در اینجا مدیر سایت و کسی که بنر تبلیغاتی را برای سایت تنظیم می‌کند حکم برج مراقبت را دارند و صفحه ای که کاربر بعد از کلیک روی بنر تبلیغاتی به آن هدایت
می‌شود هم صفحه فرود. زیرا کاربر مستقیم وارد صفحه‌ای میشود که ما مشخص کرده‌ایم.
مشاهده لینک
اهمیت طراحی و ساخت صفحه فرود

معمولا طراحی سایت و استایل کلی وب‌سایت با صفحه هات Landing Page متفاوت است، صفحه لندینگ پیج به صورت جدا از صفحات اصلی یک ‌سایت طراحی می‌شود، لندینگ پیج صفحه‌ای منحصر به فرد و خارج از چارچوب کلی وب سایت است. به همین
علت طرح کلی سایت در آنها لحاظ نمی‌گردد.
مشاهده لینک
توجه داشته باشید که در حوزه بازاریابی درونگرا دلیل منطقی برای این موضوع ذکر شده وجود دارد؛ طرح اصلی سایت در صفحات فرود آورده نمی‌شود تا در عمل مخاطب محدود گردد چرا که با ایجاد تغییرات کلی به مدیرسایت یا آگهی‌دهنده زمان می‌دهد تا آن‌ها

بتوانند به‌واسطه صفحه فرود، به هدف نهایی خود برسند.
مشاهده لینک
در طراحی و ساخت Landing Page، توجه به این نکته بسیار مهم است که مخاطب، ما را دنبال نمی‌کند؛ بلکه پیام ما، جذابیت صفحه فرود و یا نیاز خود را احساس می‌کند و سپس ما را دنبال می‌کند و بدون شک وقتی بازدیدکننده را به یک صفحه لندینگ پیج هدایت

می‌کنیم، برای دادن جلوه‌ی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر در صفحه لندینگ پیج دستان باز است تا برای مخاطب به نمایش بگذاریم.

وقتی بنر تبلیغات شما در سایت‌ها قرار می‌گیرد و بازدیدکننده روی آن کلیک می‌کند، بازدیدکننده بدون اینکه در گوگل جستجویی انجام دهد وارد صفحه موردنظر شما می‌شود.
مشاهده لینک
برای همین صفحه فرود به صفحه هدف نیز مشهور است. بازدیدکننده وقتی برای اولین بار توسط بنری وارد سایت شما می‌شود هیچ دید خاصی نسبت به سایت و صفحه شما ندارد برای همین صفحات فرود هم می‌تواند فرصتی باشد و هم نقطه ضعفی در سایت، پس باید

در ساخت صفحه فرود نهایت دقت را داشت تا به خوبی طراحی شود و بتوان با خوب جلوه دادن سایت به اهداف مورد نظر رسید چرا که دروازه افزایش بازدید و محصولات سایت هستند.
مشاهده لینک
مسلما اگر کاربری طراحی و ساخت صفحه لندینگ را بپسندد، بیشتر ترغیب می‌شود که اطلاعات موجود در آن صفحه را بخواند و تصمیم می‌گیرد که در سایت بماند و جاهای دیگر را هم ببیند.
صفحه لندینگ می‌تواند هر صفحه‌ای از سایت باشد. انتخاب این صفحه به عهده خود شماست. بعضی‌ها صفحه اصلی را به‌عنوان صفحه لندینگ معرفی می‌کنند و بعضی‌ها یک صفحه خاص که مدنظر دارند.
مشاهده لینک
شاید بتوان گفت که متداول‌ترین نوع لندینگ پیج، صفحاتی هستند که در تبلیغات Google Adwords و در کمپین های تبلیغاتی وجود دارند. یک پست بلاگ یا هر مطلبی که بر روی وب سایت بارگذاری می‌کنید لزوما لندینگ پیج نیست، چرا که ممکن است چندین هدف

را آن صفحات دنبال کنند.
مشاهده لینک
یکی از مزیت‌هایی که طراحی صفحه فرود نسبت به طراحی سایت دارد هزینه آن می‌باشد، هزینه و زمان کمتری اصولا طراحی یک صفحه فرود لازم دارد.
نقل قول


پرش به انجمن:



زمان کنونی: Thursday 02 April 2020, 19:07