خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
محاسبه رنگ هاله انسان !!
mdark cheshmgir2 8 7279
تست روانشناسی سن ( بسیار نزدیک به حقیقت )
m.z cheshmgir2 48 7848
گفتگوی آزاد
admin mohamedx66 2478 103596
اصول جذابیت طراحی سایت کاربر پسند
sitecode sitecode 0 31
چیزهای کوچیک زندگیمون ..
moonlover گلایه 236 19181
...... رو نِروه!!!
غزل گلایه 111 11203
چگونه در آلمان ملک بخریم!؟
eurovisa24 eurovisa24 0 25
دانلود متن اهنگ محسن یگانه عبور
امیرعلی 97 امیرعلی 97 0 29
كدوم يكي از آواكسي ها رو دوست دارين؟؟
moonlover kianoosh 456 34462
داری؟نداری؟ (5)
moonlover kianoosh 413 7597
پسرا یکی اضافه کنن....دخترا یکی کم کنن!(سری جدید 3)
شقایق kianoosh 263 21659
کدام زبان برنامه نویسی را برای طراحی وب سایت باید یاد بگیریم؟
nopardaz nopardaz 0 29
دانلود آهنگ بعد تو محسن یگانه با کیفیت 320
امیرعلی 97 امیرعلی 97 0 32
کاش می شد...
fatemeh1375 roghayeh 531 67141
سمند سورن بهتره یا پارس ELX ؟
ali-javan Mahdibugatti 15 23878
فرآیند ساخت و مزایای خانه ی بتنی پیش ساخته
aslii aslii 0 38
مشاعره با ترانه خوانندگان 5
غزل مرد تنها 381 31354
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه غزل 429 8369
جدیدترین مدل لباس کار
anna11 anna11 0 31
نصب قفل های دیجیتال
anna11 anna11 0 32
اصول نگهداری عایق الاستومری
anna11 anna11 0 32
الان داری چه آهنگی گوش میدی ؟
moonlover kianoosh 478 83060
اصول جذابیت طراحی سایت کاربر پسند
sitecode sitecode 0 31
مهربان
reeraa kianoosh 21 1634
گلچيـــن آهنگهـــاي شاد «تولد مبارک »
dusky ehsank75 18 40110
♣♣♣ وصف حال یا احساستان را با یک شعر بگید ♣♣♣
moonlover zed kh 599 82990
مروري بر كتاب مرجان جادو
admin zed kh 3 1794
موكل
yaser178 zed kh 7 1515
Adobe Premiere Pro CS3 کاملترين نرم افزار ميکس و مونتاژ
pc mekanik saeidpanit 4 6692
گزیده ای از یک کتاب(3)
mohsenshiri1388 roghayeh 716 108182
جملات ناب
neghab دایی جان 213 26113
قبل از Big Bang
tree of life tree of life 2 96
تو همونی که ... !؟
goriz kianoosh 44 4627
انتخاب اجباری برای نفر بعدی (6)
گلایه kianoosh 632 35679
مکان های دیدنی کیش همراه با عکس
kishsir kishsir 0 49
چند دلیل مهم برای استفاده کردن از سرور مجازی – بخش اول
pooyany97 pooyany97 0 45
از کتبی که خوانده ای،یه لیست بگیر!
mohsenshiri1388 mohsenshiri1388 43 8237
معرفی وبسایت آموزش زبان انگلیسی/آلمانی و فرانسه
roozbeh.rahmani roozbeh.rahmani 0 49
دیالوگهای فراموش نشدنی
dusky tree of life 493 96821
کمک پیدا کردن آدرس مالک توسط شماره پلاک ماشین
messi 19 mahsa7272 19 29321

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ ابتدا باید این نکات را برای خرید CRM در نظر بگیریدزمان کنونی: Tuesday 19 March 2019, 21:15
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: arg89
آخرین ارسال: arg89
پاسخ: 1
بازدید: 138
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ ابتدا باید این نکات را برای خرید CRM در نظر بگیرید
Sunday 17 February 2019, 10:33 (آخرین ویرایش در این ارسال: Sunday 17 February 2019 11:27 ، توسط arg89.)
ارسال: #1
به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ ابتدا باید این نکات را برای خرید CRM در نظر بگیرید
[تصویر: need-a-crm.jpg]مدیریت ارتباط با مشتری و مشاهده لینک دو چیز متفاوتند.مدیریت ارتباط با مشتری کاری است که شما انجام می‌دهید: چگونه با مشتریان خود کار می‌کنید، به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنید، و آن‌ها را پشتیبانی می‌کنید. در حقیقت، یک استراتژی برای ایجاد ارتباط با خریداران فعلی و بالقوه‌ی شما و درک نیازهای آن‌ها است تا بتوانید به آن‌ها کمک کنید که با استفاده از محصول شما موفق شوند.به نظر وقت‌گیر است؟ این‌طور به آن نگاه کنید: تجربه‌ی مشتری اساسی‌ترین عنصر در استراتژی رشد شما و راه درست اداره‌ی یک کسب‌وکار است. هیچ شرکتی، چه بزرگ و چه کوچک، دیگر نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد. همچنان که Forrester در مطلب خود درباره‌ی روند حرکت CRM گزارش کرده است که «شرکت‌ها در سال ۲۰۱۷ دارند هر چه بیشتر از ارزش اقتصادی مدیریت ارتباط با مشتریان آگاه می‌شوند».
اگر قصد
مشاهده لینک را دارید به نکاتی درمورد مشاهده لینک که در ادامه‌ی متن آورده شده توجه کنید. شروع کار CRMاینجا است که مشاهده لینک [/color] مشاهده لینک وارد قضیه می‌شود. نرم‌افزارهای CRM، مدیریت ارتباط و مخاطب را در مقیاس بالا از طریق جمع‌آوری داده، بخش‌بندی، خودکارسازی، و تحلیل میسر می‌کنند. Infusionsoft[color=#3366ff data-blogger-escaped-data-mce-] خیلی مفید و مختصر می‌گوید که «کارکرد اصلی CRM، مدیریت مخاطب است و به شما قدرت ردگیری و بخش‌بندی حجم خیلی زیادی از متغیرهای مخاطبان را می‌دهد».بر طبق Harvard Business Review، [/color] مشاهده لینک «اگر به درستی استفاده شود، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در جمع‌آوری داده‌های مشتریان چابک باشند، ارزشمندترین مشتریان را به مرور زمان شناسایی کنند، و وفاداری مشتری را با ارائه‌ی خدمات و محصولات سفارشی افزایش دهند».عبارت «اگر به درستی استفاده شود» در اینجا خیلی مهم است. اینجا است که کش‌مکش اصلی آغاز می­شود.مشکلی که با استراتژی و مشاهده لینک وجود دارد، دو بخش است. اول این که صنعت نرم‌افزار به کسب‌وکارها فشار می‌آورد تا ابزارهایی را برای حل مشکلات ساختگی بپذیرند؛ مشکلاتی که می‌خواهند صاحبان کسب‌وکار آن‌ها را باور کنند. دوم این­که در نتیجه‌ی مشکل اول، خیلی از کسب‌وکارها استراتژی ارتباط با مشتری خود را با نرم‌افزارها شروع می‌کنند، نه با مشتریانشان، پس استراتژی آن‌ها حول یک سری شیء درون نرم‌افزار شکل می‌گیرد، نه حول آن انسان‌هایی که سعی در خدمت‌رسانی به آن‌ها را دارند. [/B]موفقیت شما باید بر اساس موفق کردن مشتریانتان باشد.[color=#000000 data-blogger-escaped-data-mce-]پس اصلاً عجیب نیست که حتی در سال ۲۰۰۲، Gartner گزارش کرده است که ۵۵ درصد کل پروژه‌های CRM نتیجه‌ای در بر ندارند و این که بیشتر افراد فقط برداشت نرم‌افزاری از CRM دارند.[color=#000000 data-blogger-escaped-data-mce-]مو مک‌کیبین (Mo McKibbin) از بخش Custom[/color]er Success سایت Help Scout،بر اهمیت رویکرد مقدم دانستن مشتریان بر ابزار تأکید می‌کند:«یک CRM موفق، هم برای کسب‌وکار و هم برای مشتریان سودمند است.اما خیلی اوقات، از خودکارسازی فقط برای کاهش زمان و هزینه‌ها استفاده می‌شود، که در آخر هم پای مشتری تمام می‌شود. شما باید اول با استراتژی تجربه‌ی مشتری شروع کنید و بعد از آن ببینید که برای پشتیبانی از آن به چه ابزارهایی نیاز دارید».[color=#000000 data-blogger-escaped-data-mce-]حقیقت آن است که موفقیت در ابتدای امر، خیلی آسان‌تر است و برای همه‌ی شرکت‌های کوچک و بزرگ، قابل دستیابی است. اول باید مشتریانتان را حمایت کنید و با آن‌ها ارتباط شکل دهید. سؤالاتشان را پاسخ دهید و در موقع نیاز در دسترس باشید. از آن‌ها سؤال بپرسید، پرسونا بسازید، آزمایش کنید و خطی مشی اهمیت به موفقیت مشتری را در شرکت خود شکل دهید. وقتی به این مقاصد دست یافتید، حالا دیگر برای فکر کردن به نرم‌افزار CRM آماده هستید؛ چرا که اکنون می‌دانید واقعاً چه چیزی نیاز دارید و در نتیجه سرمایه‌گذاری[/color] شما به سرعتROI به همراه خواهد داشت. [/color]نرم‌افزار CRM واقعاً چیست؟فرض کنیم که شما کسب‌وکاری راه انداخته‌اید، محصول خود را به بازار رسانده‌اید و رویای خود را محقق کرده‌اید. حالا همه چیز به مشتریان شما برمی‌گردد. چطور می‌خواهید سؤالات آن‌ها را مدیریت کنید؟ حواستان باشد که هیچ سؤالی از قلم نیفتد، سؤالات و مشکلات متداول را مد نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیمات پیشگیرانه بگیرید، کیفیت بالای خدمات خود را حفظ کنید و از سردرگمی در میان تیم خود (اگر دارید) جلوگیری کنید.برنت لیری (Brent Leary) می‌گوید: «در دنیای امروز، باید از همان ابتدا فرآیندی برای درگیر کردن مشتری داشته باشید. اگر شروع کردید به وبلاگ‌نویسی و کسی از نوشته‌های شما خوشش آمد و دوست داشت که ارتباط بیشتری داشته باشد، لازم است که شما فرآیندی برای درگیر کردن او داشته باشید تا به شما کمک کند که به سرعت و به طور مؤثری پاسخ او را بدهید تا شتاب حرکت خود را از دست ندهید».خبر خوش این است که در ابتدا نیازی به نرم‌افزارهای گران ندارید. همان‌طوری که قبلاً هم گفته‌ایم، استفاده از ابزارهای رایگان یا ارزان به شما اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های پرهزینه را در وقت خودش انجام دهید.وقتی در حال طراحی استراتژی رشد و تجربه‌ی مشتری خود هستید،ابزارهای پشتیبانی نظیر پست الکترونیکی یا نرم‌افزارهای پشتیبانی (Help Desk)[color=#000000 data-blogger-escaped-data-mce-] انتخاب‌های خوبی برای پشتیبانی موقت مشتریان هستند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های پرخرج، شروع به تشکیل ارتباط با مشتریان خود کنید. به علاوه، لیری می‌گوید که این ابزارها شما را از خطرات روش‌های منسوخ CRM نیز حفظ می‌کنند:«بی‌نظمی ناشی از استفاده‌ی نادرست از مدارک کاغذی را در نظر بگیرید. اگر فرآیند فروش شما در نتیجه‌ی استفاده از آن‌ها به مشکل بخورد، چه می‌شود؟ انتخاب مدارک کاغذی برای انجام موقتی CRM، اتفاقاً ممکن است باعث از دست رفتن مشتریان شود – و بدتر این‌که احتمالاً هیچ وقت متوجه این قضیه نخواهید شد». [/color]پس از اطمینان از آمادگی، خرید کنید.اگر زمانی رسید که دیدید مرتباً از مشتریان خود این سؤال‌ها را می‌پرسید، متوجه می‌شوید که می‌توانید به فکر یک مشاهده لینک باشید:
  • آخرین سفارش شما چه بوده است؟
  • آیا با فرد دیگری از این شرکت صحبت کرده‌اید؟
  • شماره تلفن شما چیست؟
  • در چه طرحی (plan) قرار دارید؟
  • چه مدت است که مشتری ما هستید؟
وقتی که این سؤالات خودشان را نشان دهند، به مرحله‌ای رسیده‌اید که نیازهای مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنید و می‌توانید اقدامات پیشگیرانه انجام دهید. آن وقت است که می‌فهمید برای توسعه‌ی نحوه‌ی مدیریت مشتریانتان آماده‌اید و
مشاهده لینک به یک فکر ارزشمند تبدیل می‌شود. هر چقدر بهتر مشتریان خود را درک کنید، بهتر می‌توانید پاسخ‌گوی نیازهای آن‌ها باشید.خبر خوش این است که مشاهده لینک را می‌توان بر روی ابزارهای کنونی، مانند سرویس پست الکترونیکی یا نرم‌افزار پشتیبانی (چه تولید خود شرکت و چه محصول آماده) قرار داد که موجب ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر شدن این تغییر می‌شود.[color=#004088 data-blogger-escaped-data-mce-][font=tahoma] دارد، ممکن است که خیلی راحت سردرگم شوید. بهترین راه این است که اهداف خود را از همان ابتدا مشخص کنید.
[/B]۱- اهداف کسب‌وکارتان را مشخص کنید.با سه مورد اطلاعات سطح بالا شروع کنید:[color=#333333]
  • اهداف درآمدی: امسال می‌خواهید چقدر پول در بیاورید؟
  • الآن چند نفر مشتری دارید؟
  • چه منابعی دارید (بودجه و کارمند)؟
اما قبل از وارد شدن به اعداد و ارقام، کمی بیشتر فکر کنید و موارد زیر را هم در نظر بگیرید:
  • هزینه‌ی پشتیبانی از هر کاربر جدید
  • هزینه‌ی ورود هر کاربر جدید
  • ارزش طول عمر (LTV) هر کاربر جدید
  • انتظار چه مقدار رویگردانی را می‌توان داشت
استفاده از این محاسبات می‌تواند به شما کمک کند تا اهداف فروش خود را با توجه به انسان‌ها تعیین کنید، نه اعداد و ارقام و این کار روش‌های مشتری-مداری را ترویج می‌دهد که مطابق با تعریف شما از موفقیت مشتری هستند.همچنان که چارلی براون (Charlie Brown) در Harvard Business Review می‌نویسد که «معیارهایی پیدا کنید که وضعیت سلامت ارتباط را اندازه می‌گیرند، نه فقط مقدار فروش را».این قواعد، در نهایت شما را قادر می‌کند تا مشوق‌هایی را برای جذب مشتریانی ایجاد کنید که از محصول شما ارزش حقیقی دریافت می‌کنند. این دستورات، کل شرکت شما را وادار می‌کند تا دوباره از اساس، به ارتباط بین فروش و پشتیبانی فکر کند و از این دو برای تمرکز فعالیت‌ها بر خدمت‌رسانی به مشتری استفاده کند.
۲- مدیریت ارتباط با مشتری را در سطح شرکت خود تعریف کنید.مهم نیست شرکت شما از چند نفر تشکیل شده، یک، پنج، ۱۰، یا بیشتر از ۵۰ نفر، به هر حال شما باید بدانید که موفقیت برای مشتری شما چطور به دست می‌آید. چه خدمتی ارائه می‌کنید؟ رویکرد شما به فروش چیست؟کیت لگت (Kate Leggett) به Forrester می‌گوید:«شرکت‌هایی که تفکر رو به جلو دارند بر روی موفقیت مشتری سرمایه‌گذاری می‌کنند، به این صورت که یک استراتژی مشخص را برای موفقیت مشتری و معیارهای سطح بالایی برای موفقیت تعریف می‌کنند و علاوه بر آن، تیم‌هایی در زمینه‌ی موفقیت مشتری تشکیل می‌دهند که معیارهایی کاملاً مشخص برای حفظ مشتری و اهداف درآمدی برای حساب‌های تحت مدیریت خود دارند. آن‌ها از داده‌های CRM به همراه داده‌های مالی و مصرف محصول استفاده می‌کنند تا میزان سلامتی یک مشتری را سنجیده و در صورت مشاهده‌ی علائم خطر، وارد عمل شوند.»
برای مطالعه ادامه متن به مشاهده لینک [color=#3366ff data-blogger-escaped-]
[highlight=#NaNNaNNaN]مراجعه کنید.[/highlight]
نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مواردی که باید قبل از ثبت یک دامین در نظر بگیرید sitecup 0 871 Sunday 14 May 2017 16:32
آخرین ارسال: sitecup
  نکات لازم برای خرید هاست در هاست کد sitecup 0 631 Friday 28 April 2017 19:18
آخرین ارسال: sitecup
  آموزش ترفند های کامپیوتر ( نرم افزار و سخت افزار ) حسام الدین 240 33,063 Friday 27 June 2014 02:03
آخرین ارسال: حسام الدین
  دانلود نرم افزار اینستا گرام برای اندروید benyamin 93 0 516 Tuesday 25 March 2014 09:21
آخرین ارسال: benyamin 93
  راهنمای فوق العاده برای خرید کامپیوتر moonlover 1 443 Saturday 04 September 2010 20:56
آخرین ارسال: xander

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Tuesday 19 March 2019, 21:15