خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
پروفیل آلومینیوم در پارتیشن فریم لس
partitionedari partitionedari 0 18
۴ اهداف بازاریابی محتوا که برای کسب و کار مهم هستند
siteecodee siteecodee 0 26
محصولاتی که شرکت بازرگانی تام باهر ارائه می دهد
tambaher tambaher 0 33
تاکسی ون فرودگاه امام خمینی
persiataxi persiataxi 0 36
انتخاب رنگ و مش مناسب
parniahair parniahair 0 39
چرا تراکنش‌ بیت کوین غیرقابل برگشت است؟
bitmehr bitmehr 0 40
فروش و خرید پرفکت مانی در ایران به صورت اتوماتیک
bitmehr bitmehr 0 41
الان داری چی میخوری ؟ (2)
گلایه luna 224 13689
ديدى؟نديدى؟ ( 1 )
m.z luna 938 72224
اگه امروز تولد نفر قبلیت باشه چی میگیری؟؟؟؟
user luna 645 52778
یه اسم مي گم هرچي ب ذهنت رسيد بگو (2)
مونا luna 330 31827
یه تیکه از اولین آهنگی ک میاد تو ذهنت ....
سنا luna 319 44920
با اخر اسم من یه اسم بنویس(2)
گلایه luna 489 38004
باربری امیرکبیر همراه با بیمه نامه معتبر
seoupdate seoupdate 0 53
باربری امیرکبیر همراه با بیمه نامه معتبر
seoupdate seoupdate 0 53
باربری امیرکبیر همراه با بیمه نامه معتبر
seoupdate seoupdate 0 44
دوستان آواکسی هر وقت وارد سایت آواکس شدی یه جمله اینجا بنویس.
rapr luna 746 92315
داری؟نداری؟ (5)
moonlover luna 446 19502
به متولدین هر ماه چه هدیـــه ای بدهیم؟
tarang luna 11 3050
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه luna 565 28364
انتخاب اجباری برای نفر بعدی (6)
گلایه luna 669 49409
یخچال صنعتی چیست؟ | قیمت انواع یخچال صنعتی
seoupdate seoupdate 0 49
یخچال صنعتی چیست؟ | قیمت انواع یخچال صنعتی
seoupdate seoupdate 0 51
یخچال صنعتی چیست؟ | قیمت انواع یخچال صنعتی
seoupdate seoupdate 0 47
گفتگوی آزاد
admin یوسف ایزدیان 2660 156876
❖ نصف شب بیدار شی ببینی قبلی کنارته چی کارمیکنی؟❖
payam cowboy iljimae200 674 110174
پناهگاه فیل در تور تایلند پوکت
nopardaz nopardaz 0 54
بررسی مزایای خرید و فروش بیت‌کوین
bitmehr bitmehr 0 53
مزایا و خدمات پرفکت‌مانی
bitmehr bitmehr 0 59
در صورتیکه گوشی موبایل داخل اب افتاد چکار کنیم؟
niloofarmajdi niloofarmajdi 0 55
کاربران تازه وارد، برای اشنایی با اعضای دیگر وارد شوید
moonlover sadrasamin 613 133354
معرفی سایت برای کارواش
sadrasamina sadrasamina 0 60
دلــنوشتــــه (2)
roshanak.m luna 161 32691
چراغ خطی چیست؟
asiaborjj asiaborjj 0 70
هدفون و هدست samsung مدل Level U Pro
niloofarmajdi niloofarmajdi 0 80
مزاحمت برای بانوان
shimasabah shimasabah 0 76
قتل عمدی
shimasabah shimasabah 0 60
صحبت‌هاي جالب آلفرد يعقوب زاده در مورد مجموعه عکس زنان ايزدي
ajaxxman ajaxxman 0 91
مجموعه عکس اسباب‌بازی‌های جنگی برایان مک کارتی
ajaxxman ajaxxman 0 59
ثبت شرکت در ترکیه
ali0980 ali0980 0 74

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟زمان کنونی: Thursday 13 August 2020, 04:07
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: radmanir
آخرین ارسال: radmanir
پاسخ: 1
بازدید: 235
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟
Wednesday 03 July 2019, 12:15
ارسال: #1
پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟
[font=Arial,sans-serif]بازاریابی محتوایی[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]پرسونا در بازاریابی محتوا اهمیت فراوان دارد. همان طور که در بخش های قبل هم ذکر کردیم، مهم ترین قسمت بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا می باشد. در همان ابتدای امر، هدف شما از تولید محتوا باید به گونه ای باشد تا محتوا در ذهن کاربران و خوانندگان ماندگار شود و آن را به خوبی تجسم کرده و مجذوب آن محتوا گردد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]یک نویسنده حرفه ای باید هنر خلق یک تصویر واقعی، هنری و احساسی را داشته باشد. به این ترتیب یک متن عالی و جذاب می تواند در متقاعد کردن و جذب مخاطبان نقش اساسی داشته باشد نا گفته نماند که برای تولید محتوا خوب به سئو خوب هم نیاز است. چرا که این دو رابطه قوی با هم دارند[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font] مشاهده لینک
[font=Arial,sans-serif]پرسونا در بازاریابی[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]هر شرکت تبلیغاتی برای آن که بتواند یک بازاریابی موفق و قوی داشته باشد، در وهله اول به نوشتن استراتژی بازاریابی نیاز دارد. در این راه می توان به خوبی مخاطب، سلایق و نیاز های او را شناخت. بنابراین به راهی که ما در آن مخاطب و نیاز او را شناسایی می کنیم را پرسونای بازاریابی می گوییم. در واقع در بازاریابی شما می توانید از پرسونای خریدار برای هدفمند کردن هدف‌گذاری بازاریابی و کسب و کارتان بهره ببرید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]شاید جالب باشد که بدانید شما با کمک پرسونا، خیلی راحت می توانید به افکار، سلایق، مشکلات، نیازها و دیگر چیزهای مشتری هایتان پی ببرید. به این ترتیب با داشتن این شناخت شما خیلی راحتتر می توانید محتوای جذاب و قوی برای مخاطب خود تولید نمایید. این محتواها می توانند برای هر شاخه یا زمینه زمینه کاری باشد همچنین می تواند برای وبسایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ و غیره باشند. مهم این است که به بهترین نحو نوشته و تاثیر مثبتی روی مخاطبان داشته باشند. ولی چیزی که خیلی اهمیت دارد برای نوشته یک محتوای بی نقص باید استراتژی های بازاریابی و تولید محتوا را بدانید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]چیز هایی که می توانید در پرسونا جای دهید بهتر است مربوط به کسب و کار شما باشد، همچنین به برند و خدمات و محصولات شما هم در آن دخیل هستند. بهر حال یکسری مراحل برای داشتن یک پرسونای خوب وجود دارد. [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif] در ادامه این مراحل را برایتان توضیح خواهد داد. با ما همراه باشید.[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]شناختن پرسونا[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]برای ساخت یک پرسونای بازاریابی نیاز دارید که هر آن چه که درباره مشتریان لازم است بدانید. برای مثال شامل پیشینه مشتری، نیازها، مشکلات و اهداف می‌شود. پرسونای شما هرچقدر در پرسونای بازاریابی خود اطلاعات مشتریان را اضافه کنید، بهتر است. لازم است حدود پنج پرسونا برای مشتریانتان داشته باشید. خیلی مهم است تا در این باره مشتریان بالقوه خود را بشناسید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]به این ترتیب برای شناخت پرسونای خود بهتر است از چند عبارت ساده استفاده نمایید. هدف از پرسونا این است که باید حتما تعیین کند به چه دلیل مشتری جذب محصولات و خدمات شما شده و از بین رقبا شما را ترجیح می دهد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]مشخصات پرسونای خوب[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]مشخصات فردی که شاملنام، سن می باشد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]زمینه شغلی مانند مسئولیت‌ها، کارهای روزانه، نوع شغل[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]ارائه وضعیت به این صورت که اطلاعاتی مشتری و شغل او در آن باشد. مانند سمت، ساعات کاریشان، نوع شرکت و غیره[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]مشکلاتی که برای خریدار به وجود می آیدکه باعث شود به فکر چار بیوفتد و به دنبال کالا یا برند دیگری برود[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]دلایل مقاومت مشتری که چرا با این که وقت صرف می کنید اما باز او نسبت به شرکت و خدمات شما بی میل است و رقبتی نشان نمی دهد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]ارائه راه حل های منحصر به فرد که می تواند به مشتریان شما در پیدا کردن شرکت شما کمک نماید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]بررسی خواسته ها و انتظارات مشتریان که ممکن است بعدها از شرکت شما داشته باشند[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]درج پیام تاثیر گذار در هر سبکی که باعث جذب بیشتر مخاطبان شود[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]اگر می خواهید در آینده تصویر خوبی از شغل و برند و خدمات شما در ذهن مخاطبان و همچنین مشتریان هک شود و به محصولات و خدماتتان جذب گردند، داشتن یک پرسونای قوی و با جزئیات می تواند شما را به هدفتان برساند. این پرسونا باید با موضوع خرید و نیاز متقاضیان و مشتریان شما هماهنگ و مرتبط باشد تا بتوانید نیاز آن ها را بیشتر شناخته و در صورت بروز مشکلاتی، بتوانید آن ها را به بهترین نحو حل نمایید. به این ترتیب آینده روشن و درخشانی در کسب و کارتان رقم خواهید زد.[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]مورد استفاده پرسونا[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]به جای اینکه پرسونای شما در شرکت بین دیگر اسناد در فقسه خاک بخورند، از آن ها استفاده هوشمندانه و بهینه بکنید. اگر با آگاهی و به بهترین نحو از پرسونای خود اسنفاده نمایید، تحول چشمگیری در بازاریابی شما اتفاق خواهد افتاد و شما در آینده نه چندان دور شاهد موفقیت هایی در زمینه کاریتان خواهید شد. قصد داریم در ادامه نکاتی را برای مفید بودن پرسونای به شما ارائه دهیم[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]شما می توانید برای شرکت خود کمپینی طراحی نمایید. این کمپین می تواند شامل استراتژی و خدمات ارزنده و مهم کسب و کار شما باشد. برای مثال اگر شما شرکت دیجیتال مارکتینگ دارید می توانید کمپینی در خصوص [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif]، لندینگ پیج، تولید محتوا و غیره راه اندازی کنید. بهتر است این کمپین خاص و متناسب با یکی از پرسوناهایی که طراحی نمودید باشد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]قبل از اینکه پرسونا را طراحی کنید بهتر است یک کار دیگر را هم انجام دهید. بهتر است تعیین کنید که می خواهید از کدام ابزار و راهکار بازاریابی برای کدام یک از پرسوناهایتان استفاده نمایید. این به شما کمک می کند تا هدفمند در کار خود پیش بروید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]پرسوناهای خود را حتما به مشتریان خود ارائه دهید. اینگونه به آن ها نشان داده اید که شما توانسته اید شناخت خیلی خوبی از آن ها و نیاز هایشان به دست آورید. به این ترتیب می توانید اعتماد مشتری خود را هم به خوبی جلب نمایید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]سعی کنید به شکل منظم پرسونای خود را آپدیت و به روز رسانی کنید. و اطلاعات دقیق تری را به آن اضافه نمایید. این اطلاعات را معمولا می توانید پس از همایش ها و میتینگ ها به دست آورید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]




[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]به این ترتیب، تا الان به این موضوع پی بردید که یک پرسونا می تواند زیربنای شغل شما باشد. باید در نظر داشته باشید که پرسونا به منظور نوشتن استراتژی های مارکتینگ خیلی ضروری می باشد و باید حتما به آن توجه نمود[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif] مفتخر است تا با ارائه و پیاده سازی راهکارها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، شما و برند شما را به پله های ترقی سوق دهد[/font]




.[font=Arial,sans-serif]با [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif] شعبه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]منبع: [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif][/font]
نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تجارت الکترونیک | کسب درآمد در اینترنت | توسعه تجارت | بازاریابی اینترنتی mojnpco 0 513 Monday 04 February 2019 12:28
آخرین ارسال: mojnpco
  مفاهیم بنیادین بازاریابی، پیش‌نیاز بازاریابی الکترونیکی : leilamng 2 1,348 Wednesday 08 November 2017 16:53
آخرین ارسال: iamamir
  قوانین بازاریابی الکترونیک leilamng 2 1,294 Wednesday 14 May 2014 18:20
آخرین ارسال: admin
  مبانی بازاریابی؛ (مفاهیم پایه مصرف‌کننده): leilamng 1 579 Wednesday 14 May 2014 18:15
آخرین ارسال: admin
  مدیریت بازاریابی جهانی mohammad174 0 342 Thursday 03 February 2011 21:03
آخرین ارسال: mohammad174

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Thursday 13 August 2020, 04:07