خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
ظریف ترین پوست بدن کجای بدن است؟
jarahezibai jarahezibai 0 9
قرص های ممنوع قبل از جراحی سینه کدامند؟
jarahezibai jarahezibai 0 14
سن متوسط انجام جراحی سینه چند سال است؟
jarahezibai jarahezibai 0 24
آزمایش های قبل از جراحی سینه کدامند؟
jarahezibai jarahezibai 0 30
ستاره نوترونی چیست
tina75 tina75 0 22
ریسمان‌ کیهانی
tina75 tina75 0 16
اغلب نیاز به جراحی پلک بخاطر چیست؟
jarahezibai jarahezibai 0 20
دمای شهاب‌سنگ چقدر است؟
tina75 tina75 0 17
اختروش یا کوازار چیست ؟
tina75 tina75 0 18
سیاه‌چاله چیست؟
tina75 tina75 0 19
نظریه کرم‌چاله
tina75 tina75 0 17
آیا هزینه عمل جراحی زیبایی سینه تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟
jarahezibai jarahezibai 0 19
جراحی پلک از چه زمانی شروع شد؟
jarahezibai jarahezibai 0 26
برای جراحی سینه چطور با دکتر ارتباط برقرار کنیم؟
jarahezibai jarahezibai 0 30
آیا محتوای طولانی در بهبود سئو سایت موثر است؟
sitecode sitecode 0 28
کسی میدونه هزینه نصب سیستم سوخت‌رسانی CNG چقدر میشه؟
setare-76 farhad45 6 157
فروش لوازم آشپزخانه دست دوم ؟ کسی می‌خرد آیا؟
نازگل67 farhad45 9 166
قیمت خودروها چطوریه کسی اطلاع داره؟
farhad45 setare-76 7 75
هزینه های جانبی جراجی پلک
jarahezibai jarahezibai 0 28
بخش اعظم توفیق در برجسته کردن سینه ها به چه چیز بستگی دارد؟
jarahezibai jarahezibai 0 28
موارد مصرف لووتیروکسین
tala95 tala95 0 32
سرترالین
tala95 tala95 0 30
آموکسی سیلین
tala95 tala95 0 32
وارفارین (کومادین)
tala95 tala95 0 31
سیمواستاتین(زوکور)
tala95 tala95 0 34
آلپرازولام (زاناکس)
tala95 tala95 0 32
هیچ‌کس نمی‌داند (۲۰۰۴ – Nobody Knows)
tanin85 tanin85 0 28
عزیمت‌ها (۲۰۰۸ – Departures)
tanin85 tanin85 0 28
طعم چای (۲۰۰۴ – The Taste of Tea)
tanin85 tanin85 0 28
نبرد سلطنتی (۲۰۰۰ – Battle Royale)
tanin85 tanin85 0 29
حلقه (۱۹۹۸ – Ringu)
tanin85 tanin85 0 26
آتش‌بازی‌ها (۱۹۹۷ – Fireworks)
tanin85 tanin85 0 23
خرید لوازم اداری دست دوم
farhad45 setare-76 3 42
عمده ترین وسیله هزینه بر در جراحی پلک چیست؟
jarahezibai jarahezibai 0 27
بخش اعظم رضایت خانم ها از جراحی سینه به منظور بزرگ کردن سینه انجام میدهند به خاطر چیس
jarahezibai jarahezibai 0 18
محل انجام جراحی پلک چطور مکانی باید باشد؟
jarahezibai jarahezibai 0 26
NTP چیست و آنچه باید درباره آن بدانیم :
webpouyanii webpouyanii 0 27
بهترین موارد استفاده تزریق چربی در سینه چیست؟
jarahezibai jarahezibai 0 30
مردی از ناکجاآباد (The Man from Nowhere 2010)
tanaz75 tanaz75 0 35
اواخر بهار (۱۹۴۹ – Late Spring)
tanaz75 tanaz75 0 38

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟زمان کنونی: Friday 17 January 2020, 16:26
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: radmanir
آخرین ارسال: radmanir
پاسخ: 1
بازدید: 119
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟
Wednesday 03 July 2019, 11:15
ارسال: #1
پرسونا در بازاریابی محتوایی چه نقشی دارد؟
[font=Arial,sans-serif]بازاریابی محتوایی[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]پرسونا در بازاریابی محتوا اهمیت فراوان دارد. همان طور که در بخش های قبل هم ذکر کردیم، مهم ترین قسمت بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا می باشد. در همان ابتدای امر، هدف شما از تولید محتوا باید به گونه ای باشد تا محتوا در ذهن کاربران و خوانندگان ماندگار شود و آن را به خوبی تجسم کرده و مجذوب آن محتوا گردد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]یک نویسنده حرفه ای باید هنر خلق یک تصویر واقعی، هنری و احساسی را داشته باشد. به این ترتیب یک متن عالی و جذاب می تواند در متقاعد کردن و جذب مخاطبان نقش اساسی داشته باشد نا گفته نماند که برای تولید محتوا خوب به سئو خوب هم نیاز است. چرا که این دو رابطه قوی با هم دارند[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font] مشاهده لینک
[font=Arial,sans-serif]پرسونا در بازاریابی[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]هر شرکت تبلیغاتی برای آن که بتواند یک بازاریابی موفق و قوی داشته باشد، در وهله اول به نوشتن استراتژی بازاریابی نیاز دارد. در این راه می توان به خوبی مخاطب، سلایق و نیاز های او را شناخت. بنابراین به راهی که ما در آن مخاطب و نیاز او را شناسایی می کنیم را پرسونای بازاریابی می گوییم. در واقع در بازاریابی شما می توانید از پرسونای خریدار برای هدفمند کردن هدف‌گذاری بازاریابی و کسب و کارتان بهره ببرید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]شاید جالب باشد که بدانید شما با کمک پرسونا، خیلی راحت می توانید به افکار، سلایق، مشکلات، نیازها و دیگر چیزهای مشتری هایتان پی ببرید. به این ترتیب با داشتن این شناخت شما خیلی راحتتر می توانید محتوای جذاب و قوی برای مخاطب خود تولید نمایید. این محتواها می توانند برای هر شاخه یا زمینه زمینه کاری باشد همچنین می تواند برای وبسایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ و غیره باشند. مهم این است که به بهترین نحو نوشته و تاثیر مثبتی روی مخاطبان داشته باشند. ولی چیزی که خیلی اهمیت دارد برای نوشته یک محتوای بی نقص باید استراتژی های بازاریابی و تولید محتوا را بدانید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]چیز هایی که می توانید در پرسونا جای دهید بهتر است مربوط به کسب و کار شما باشد، همچنین به برند و خدمات و محصولات شما هم در آن دخیل هستند. بهر حال یکسری مراحل برای داشتن یک پرسونای خوب وجود دارد. [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif] در ادامه این مراحل را برایتان توضیح خواهد داد. با ما همراه باشید.[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]شناختن پرسونا[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]برای ساخت یک پرسونای بازاریابی نیاز دارید که هر آن چه که درباره مشتریان لازم است بدانید. برای مثال شامل پیشینه مشتری، نیازها، مشکلات و اهداف می‌شود. پرسونای شما هرچقدر در پرسونای بازاریابی خود اطلاعات مشتریان را اضافه کنید، بهتر است. لازم است حدود پنج پرسونا برای مشتریانتان داشته باشید. خیلی مهم است تا در این باره مشتریان بالقوه خود را بشناسید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]به این ترتیب برای شناخت پرسونای خود بهتر است از چند عبارت ساده استفاده نمایید. هدف از پرسونا این است که باید حتما تعیین کند به چه دلیل مشتری جذب محصولات و خدمات شما شده و از بین رقبا شما را ترجیح می دهد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]مشخصات پرسونای خوب[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]مشخصات فردی که شاملنام، سن می باشد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]زمینه شغلی مانند مسئولیت‌ها، کارهای روزانه، نوع شغل[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]ارائه وضعیت به این صورت که اطلاعاتی مشتری و شغل او در آن باشد. مانند سمت، ساعات کاریشان، نوع شرکت و غیره[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]مشکلاتی که برای خریدار به وجود می آیدکه باعث شود به فکر چار بیوفتد و به دنبال کالا یا برند دیگری برود[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]دلایل مقاومت مشتری که چرا با این که وقت صرف می کنید اما باز او نسبت به شرکت و خدمات شما بی میل است و رقبتی نشان نمی دهد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]ارائه راه حل های منحصر به فرد که می تواند به مشتریان شما در پیدا کردن شرکت شما کمک نماید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]بررسی خواسته ها و انتظارات مشتریان که ممکن است بعدها از شرکت شما داشته باشند[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]درج پیام تاثیر گذار در هر سبکی که باعث جذب بیشتر مخاطبان شود[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]اگر می خواهید در آینده تصویر خوبی از شغل و برند و خدمات شما در ذهن مخاطبان و همچنین مشتریان هک شود و به محصولات و خدماتتان جذب گردند، داشتن یک پرسونای قوی و با جزئیات می تواند شما را به هدفتان برساند. این پرسونا باید با موضوع خرید و نیاز متقاضیان و مشتریان شما هماهنگ و مرتبط باشد تا بتوانید نیاز آن ها را بیشتر شناخته و در صورت بروز مشکلاتی، بتوانید آن ها را به بهترین نحو حل نمایید. به این ترتیب آینده روشن و درخشانی در کسب و کارتان رقم خواهید زد.[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]مورد استفاده پرسونا[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]به جای اینکه پرسونای شما در شرکت بین دیگر اسناد در فقسه خاک بخورند، از آن ها استفاده هوشمندانه و بهینه بکنید. اگر با آگاهی و به بهترین نحو از پرسونای خود اسنفاده نمایید، تحول چشمگیری در بازاریابی شما اتفاق خواهد افتاد و شما در آینده نه چندان دور شاهد موفقیت هایی در زمینه کاریتان خواهید شد. قصد داریم در ادامه نکاتی را برای مفید بودن پرسونای به شما ارائه دهیم[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]شما می توانید برای شرکت خود کمپینی طراحی نمایید. این کمپین می تواند شامل استراتژی و خدمات ارزنده و مهم کسب و کار شما باشد. برای مثال اگر شما شرکت دیجیتال مارکتینگ دارید می توانید کمپینی در خصوص [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif]، لندینگ پیج، تولید محتوا و غیره راه اندازی کنید. بهتر است این کمپین خاص و متناسب با یکی از پرسوناهایی که طراحی نمودید باشد[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]قبل از اینکه پرسونا را طراحی کنید بهتر است یک کار دیگر را هم انجام دهید. بهتر است تعیین کنید که می خواهید از کدام ابزار و راهکار بازاریابی برای کدام یک از پرسوناهایتان استفاده نمایید. این به شما کمک می کند تا هدفمند در کار خود پیش بروید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]پرسوناهای خود را حتما به مشتریان خود ارائه دهید. اینگونه به آن ها نشان داده اید که شما توانسته اید شناخت خیلی خوبی از آن ها و نیاز هایشان به دست آورید. به این ترتیب می توانید اعتماد مشتری خود را هم به خوبی جلب نمایید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]سعی کنید به شکل منظم پرسونای خود را آپدیت و به روز رسانی کنید. و اطلاعات دقیق تری را به آن اضافه نمایید. این اطلاعات را معمولا می توانید پس از همایش ها و میتینگ ها به دست آورید[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]




[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
[font=Arial,sans-serif]به این ترتیب، تا الان به این موضوع پی بردید که یک پرسونا می تواند زیربنای شغل شما باشد. باید در نظر داشته باشید که پرسونا به منظور نوشتن استراتژی های مارکتینگ خیلی ضروری می باشد و باید حتما به آن توجه نمود[/font]




.[font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif] [/font]
مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif] مفتخر است تا با ارائه و پیاده سازی راهکارها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، شما و برند شما را به پله های ترقی سوق دهد[/font]




.[font=Arial,sans-serif]با [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif] شعبه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.[/font][font=Arial,sans-serif][/font]
[font=Arial,sans-serif]منبع: [/font] مشاهده لینک [font=Arial,sans-serif][/font]
نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تجارت الکترونیک | کسب درآمد در اینترنت | توسعه تجارت | بازاریابی اینترنتی mojnpco 0 352 Monday 04 February 2019 11:28
آخرین ارسال: mojnpco
  مفاهیم بنیادین بازاریابی، پیش‌نیاز بازاریابی الکترونیکی : leilamng 2 1,185 Wednesday 08 November 2017 15:53
آخرین ارسال: iamamir
  قوانین بازاریابی الکترونیک leilamng 2 1,182 Wednesday 08 November 2017 15:53
آخرین ارسال: iamamir
  مبانی بازاریابی؛ (مفاهیم پایه مصرف‌کننده): leilamng 1 540 Wednesday 14 May 2014 17:15
آخرین ارسال: admin
  مدیریت بازاریابی جهانی mohammad174 0 315 Thursday 03 February 2011 20:03
آخرین ارسال: mohammad174

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Friday 17 January 2020, 16:26