خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
قبل از عمل جراحی پلک و جراحی افتادگی پلک چه کارهایی باید انجام دهیم؟ قسمت 3 از 4
jarahezibai jarahezibai 0 4
سئو سایت :افزایش ترافیک چه اثری در سئو دارد
toniyo iranpump 40 2394
قبل از عمل جراحی پلک و جراحی افتادگی پلک چه کارهایی باید انجام دهیم؟ قسمت 2 از 4
jarahezibai jarahezibai 0 17
دلتنگ و دلتنگی...
غزل luna 38 5687
قبل از عمل جراحی پلک و جراحی افتادگی پلک چه کارهایی باید انجام دهیم؟ قسمت 1 از 3
jarahezibai jarahezibai 0 22
جراحی پلک مناسب چه کسانی است؟
jarahezibai jarahezibai 0 21
نوشته های کیمیا مظفریان
Zahra.montazer saeedianmehrane 1 461
کتاب دوم از کیمیا مظفریان
kimitara2000 saeedianmehrane 3 2613
کتاب عظمت خدای درون از کیمیا مظفریان
kimitara2000 saeedianmehrane 2 1028
کتاب عظمت خدا راز خوشبختی و قدرت
saeedianmehrane saeedianmehrane 0 26
انجام جراحی پلک را به چه کسی بسپاریم؟
jarahezibai jarahezibai 0 24
بیمه هزینه ی که عمل جراحی پلک را تحت پوشش قرار می دهد؟
jarahezibai jarahezibai 0 31
"امضاهای " من!!!
دخترمشرقى luna 316 46997
دلتون واسه کدوم آواکسی تنگ شده؟(2)
مونا luna 122 19290
یه تیکه از اولین آهنگی ک میاد تو ذهنت ....
سنا luna 315 35101
از جراحی پلک چه انتظاراتی داشته باشیم
jarahezibai jarahezibai 0 50
با لیفت صورت ( کشیدن صورت ) در سنین بالا چه تغییراتی در صورتتم اتفاق می افتد؟
jarahezibai jarahezibai 0 44
با جراحی پلک کیسه های زیر و بالای چشم را چطور میشود اصلاح کرد؟
jarahezibai jarahezibai 0 47
معرفی انواع سرور مجازی و سرویس های میزبانی وب – بخش اول
webpouyanii webpouyanii 0 41
لیفت صورت ( کشیدن صورت ) چه تاثیری روی صورت میگذارد؟
jarahezibai jarahezibai 0 47
روند جراحی پلک چگونه است؟
jarahezibai jarahezibai 0 46
اگه میتونستی یک کلمه را از این دنیا پاک کنی اون یک کلمه چی بود؟؟!!!!!!
youne30 luna 480 48017
چرا جراحی پلک یکی از شایع ترین عمل های جراحی پلاستیک برای جوان سازی است؟ بخش سه
jarahezibai jarahezibai 0 50
طرز تهیه خورش گل کلم خانگی به روش خاص
mitranada mitranada 0 58
دانلود سریال امپراطریس چونچو – ملكه آهني ( امپراتور آهن ) جومونگ 4
mosy rele mitranada 4 13159
LOVE تــــرکـــــونـــی
asal.jigar luna 261 15930
سیگـــــــــــــار پشـــــــــت سیگـــــــــــــار
غزل luna 98 14280
بزرگ کردن سینه به چه روش هایی ممکن است؟
jarahezibai jarahezibai 0 52
لیفت صورت به چه دلایلی اجتناب ناپذیر میشود؟
jarahezibai jarahezibai 0 47
لیفت صورت (کشیدن صورت) به چه دلایلی اجتناب ناپذیر میشود؟
jarahezibai jarahezibai 0 45
چرا جراحی پلک یکی از شایع ترین عمل های جراحی پلاستیک برای جوان سازی است؟ بخش دوم
jarahezibai jarahezibai 0 36
دانلود کتاب عجایب الاسرار $
admin admin 3 1913
دانلود کتاب الکترونیک هفت پیکر سلیمان
admin admin 81 801
چرا جراحی پلک یکی از شایع ترین عمل های جراحی پلاستیک برای جوان سازی است؟ بخش اول
jarahezibai jarahezibai 0 41
با لیفت صورت چگونه میتوان صورت و گردن پیر شده را اصلاح کرد؟ بخش 1
jarahezibai jarahezibai 0 35
جراحی پلک چیست؟
jarahezibai jarahezibai 0 32
معرفی هتل آبادگران کیش
chemistry21 chemistry21 0 29
تاریخچه جراحی پلک
jarahezibai jarahezibai 0 35
چرا خانم ها تمایل به انجام جراحی سینه دارند؟ (بخش 2)
jarahezibai jarahezibai 0 39
آنچه قبل از تصمیم به جراحی بالا کشیدن ابرو باید بدانید (خطر ها و عوارض احتمالی بالا ک
jarahezibai jarahezibai 0 34

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند؟زمان کنونی: Saturday 24 August 2019, 22:04
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: magbot
آخرین ارسال: magbot
پاسخ: 1
بازدید: 65
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند؟
Sunday 14 July 2019, 14:35
ارسال: #1
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند؟
[font=Cormorant Garamond, Arial, serif]
[size=xxx-large]چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند[/size] مشاهده لینک [/font]
MAGBOT +
مشاهده لینک
این عمدتا اتفاق می افتد به این دلیل که مشتریان اغلب ایده اشتباهی از آنچه باید انجام شود فکر می کنند "هر کسی می تواند یک وب سایت را طراحی کند."
به نظر آنها، سایت همان چیزی است که ابتدا در فتوشاپ باز کرده اید و چیزی را طراحی می کند، سپس سه خط کد را وارد می کند و شما یک وب سایت را ایجاد کرده اید. همه ما می دانیم که واقعیت کاملا متفاوت است، اما تا زمانی که ما این را به مشتریان خود توضیح ندهیم، آنها ما را درک نمی کنند. بهتر است موارد زیر را برای مشتری خود مشخص کنید. این حاصل سالها تجربه من با مشتریان است

1. شما یک هنرمند هستید، نه یک کارگرخوب است که با این یکی شروع شود. از ابتدا به آنها توضیح دهید که کاری که شما انجام می دهید، کاری خلاقانه است. به آنها بگویید طراحان نیاز به استعداد، مهارت و تجربه دارند تا بتوانند محصولات با کیفیت بالا را ارائه کنند. طراحان/هنرمندان مانند هر نوع متخصص دیگر می دانند که چگونه کار خود را انجام دهند. هیچ کس به پزشکان نمی گوید که چگونه شغل خود را انجام دهند و این بدین خاطر است که مردم می دانند که دکترشان خیلی بیشتر از سلامت آنها می داند. باید با بین طراحان و مشتری همین رفتار باشد. فقط به این دلیل که مشتریان می دانند که آبی و قرمز بنفش را تفکیک کنند،از آنها کارشناس نمی سازد. به مشتریان خود بگویید که بدون در نظر گرفتن آنچه که می دانید و تجربه دارید، طراحی آسان نیست. به آنها توضیح دهید که حتی اگر بازخوردشان را می پذیرید شما متخصص هستید و تنها کاری که فکر می کنید برای محصول نهایی بهتر است انجام می دهید، حتی اگر آنها با شما مخالف باشند . این اغلب با طراحان مستقل اتفاق می افتد. مشتریان فکر می کنند که به دلیل اینکه شما یک طراح آزاد هستید و دفتر یا کار 9-5 از شنبه تا جمعه ندارید، شما حرفه ای نیستید. به مشتری خود بگویید که ساعت های که کار می کنید مثل همه افراد دیگر و اجازه ندارند مثلا در ساعت 10:30 با شما تماس بگیرند تا یک یک تنظیم نهایی کوچک را قبل از اینکه آگهی ها صبح روز بعد به چاپ برسد برای شما ارسال کنند. با تنظیم این مرزها مشتریان نیز محتاط تر خواهند .2. شما متخصص هستید، نه آنها
شما متخصص هستید نه آنها من به شما این را می گویم چون بارها شده است که یک مشتری به من تلفن کرده و به من گفته است که چگونه کار خود را انجام دهم. شما بهتر از آنچه فکر می کنید وب را می شناسید و نباید شک داشته باشید.
آنها نباید در مورد رسانه های اجتماعی، قابلیت استفاده و طراحی به شما درس بدهند، زیرا شما قبلا آنها را می دانید و احتمالا او آنها را بهتر از شما نمی داند. بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط به این دلیل است که می دانند چگونه Illustrator را باز کنند یا یک کارت دعوت عروسی در مایکروسافت ورد ایجاد کنند طراح هستند. اما مراقب باشید که چطور به این افراد بگویید دست بردارند با آرامش و توضیح.
حالا چگونه می توانید مشتریان خود را مدیریت کنید بستگی به موارد زیادی دارد که نمی توانم همه را به شما بگویم و چگونه این ها را به درستی برایشان توضیح دهید، اما در اینجا چند ایده وجود دارد:سعی کنید همه دلایل تصمیمات اصلی خود را توضیح دهید. با شنیدن اینکه شما چیزی را با هدف روشن انجام دادید متوجه خواهید شد .نمایش داده یا آمار برای حمایت از چیزی که شما می گویید بسیار قدرتمند است. مشتریان به راه حل شما اعتقاد دارند، اگر نمونه و آمار را ببینند.شما می توانید از کتاب ها، قوانین طراحی و اصول، و یا حتی بحث های دانشگاهی یا از فایل ها استفاده کنید تا نشان دهد که کارهایی که انجام می دهید، استاندارد صنعت است.قدرت مثال بسیار مفید است اگر شما می دانید که چگونه از آن استفاده کنید؛ به مشتریان خود سایر وب سایت های مهم را که استفاده از تکنیک یا اصول مشابه نشان می دهند آگاه سازید. 3. بازخورد ها در نظر گرفته شده است، اعمال نظر مجاز نیست بازخورد باید همیشه پذیرفته و در نظر گرفته شود، زیرا ممکن است دیگران ایده های بهتر داشته باشند. آنها ممکن است برخی ایده هایی داشته باشند که نتایج نهایی را بهبود می بخشد.
تفاوت بین بازخورد و اعمال نظر وجود دارد. اگر یک مشتری شروع به ارائه راهنمایی ها و ایده های در مورد چگونگی انجام هر کاری می کند، باید او را متوقف کنید و توضیح دهید که می دانید چه کاری انجام می دهید.به او این واقعیت را اطمینان دهید که نتیجه نهایی بهتر از آن چیزی است که او میخواهد، زیرا شما متخصص هستید، همانطور که در بالا ذکر شد.

4. ارتباط بسیار مهم است
بسیار مهم است که رابطه خوبی با مشتری خود در طول پروژه داشته باشید و همچنین پس از آن. بنابراین سعی کنید ارتباط نزدیک با مشتری را در حالی که با هم کار می کنید، حفظ کنید. این نیز مهم است زیرا تنها راهی است که شما می توانید دریابید که مشتری چه فکر و خواسته ای از شما را دارد.
بسیاری از مشتریان تمایل دارند در پروژه هایشان دخیل باشند، چرا که بسیاری از طراحان سعی می کنند از آن دور بمانند و تنها در تاریخ تحویل پروژه خود را نشان می دهند، هزینه می گیرند و می روند. این به احتمال زیاد رابطه شما را متوقف می کند و مشتری هرگز برای کار بیشتر به شما باز نخواهد گشت. اگر کمی مشتری را درگیر کنید، او احساس خواهد کرد که او بخشی از پروژه است و او کسی است که تصمیمی می گیرد - هرچند ما می دانیم که چنین نیست.
5. وب چاپ نمی شود
یک تصور اشتباه عمومی وجود دارد که وب و چاپ بسیار مشابه هستند. خوب، آنها نمی دانند ولی ما می دانیم، اما چگونه این را به مشتریان خود توضیح دهیم؟ آنها ممکن است یک وبسایت را مانند یک بروشور تصور کنند - در حالی که اینطور نیست. مهم است زمان را بپذیریم و به مشتریان خود توضیح دهیم که وب بسیار متفاوت از چاپ است و قوانین مختلفی وجود دارد. لازم نیست که آنها یک کتاب طراحی کامل بخوانند، فقط برخی از اصول اساسی را توضیح دهید و نمونه هایی را ارائه دهید .
6. "یک تغییر نهایی کوچک" وجود ندارد
اگر حتی کوچکترین تجربه ای دارید، این نقل قول را شنیده اید. یکی دیگر از مشکلات این است که معمولا در آخرین لحظه قبل از مهلت تحویل یک درخواست و بر تمامی فرآیندها تاثیر می گذارد، از جمله مهلت تحویل شما. حتی فرآیند ساده تغییر رنگ ممکن است پیچیده باشد، زیرا شما باید به عقب برگردید و فایلهای مجدد را استخراج کنید، شیوهنامه را تغییر دهید و حتی تغییرات طراحی عمومی را برای تکمیل مجموعه جدید رنگها انجام دهید. به نظر من یکی از مهم ترین مقررات مورد نیاز در قرارداد شما، بند تحویل است. به طور کامل به مشتری توضیح دهید که برای هر تغییر از یک نقطه در زمان، او مجبور است که بیشتر پرداخت کند. آنها را یک یا دو تجدید نظر (بسته به اندازه پروژه) آزاد بگذارید و از آن پس هزینه را بپردازید.
7. تعیین معیارهای معقول
ما می دانیم که تمام مشتریان محصول را به سرعت هرچه ممکن می خواهند، اما برخی از مشتریان نمی توانند زمان را برای حتی یک وب سایت ساده تعیین کنند . به آنها توضیح دهید که یک وب سایت را نمی توان در دو روز طراحی، توسعه داده و مستقر کرد. بهتر است از این مشتریان اجتناب کنید از کار برای آنها پولی دریافت نمی کنید و یا پول کمتری دریافت می کنید . سعی کنید زمان تحویل را بیشتر از براورد تعیین کنید. یکی از چیزهای خوب در مورد این تنظیم مهلت این است که مشتریان همیشه خوشحال خواهند شد که محصول را پیش زمان انتظار دریافت کنند.
8. قرارداد فقط برای سرگرمی نیست
ما قرارداد و رابطه طراح - مشتری را بازی نمی دانیم. این یک کسب و کار جدی است و به قراردادی که با مشتری امضا می کنید باید احترام بگذارید. مهم است که یک قرارداد قوی داشته باشید. علاوه بر این، از ابتدا به مشتری بگویید که قرارداد مهم است و شما می خواهید آن را مورد احترام قرار دهید. او واقعا احساس خوبی در مورد شما خواهد داشت و خواهد دید که شما در مورد آنچه که انجام می دهید جدی و حرفه ای هستید.
[font=Cormorant Garamond, Arial, serif]
[size=xxx-large]مقالات مرتبط[/size]
مشاهده لینک مشاهده لینک مشاهده لینک [/font]
نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  15 ابزار CSS مبتنی بر وب برای طراحان وب magbot 0 107 Saturday 22 June 2019 02:48
آخرین ارسال: magbot
  کیت های UI رایگان برای طراحان برنامه موبایل و توسعه دهندگان magbot 0 173 Monday 27 May 2019 20:19
آخرین ارسال: magbot
  چرا طراحان وب سایت ها باید از ابزارهای طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایند؟ mehran19999 0 718 Tuesday 25 July 2017 11:44
آخرین ارسال: mehran19999

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Saturday 24 August 2019, 22:04