خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
میز گرد چیستان.
عرفان20 عرفان20 55 536
میز گرد ضرب المثل
عرفان20 عرفان20 39 276
میز گرد کینزی ها
عرفان20 عرفان20 15 375
کوچک کردن سینه به روش مکش چربی بخش 3
jarahezibai jarahezibai 0 36
کدام نوع جراحی برای من مناسب تر است؟ جراحی پلک یا جراحی بالاکشیدن ابرو؟
jarahezibai jarahezibai 0 36
دوستان آواکسی هر وقت وارد سایت آواکس شدی یه جمله اینجا بنویس.
rapr tree of life 735 82196
قبل از Big Bang
tree of life tree of life 12 912
AQUARIUS
tree of life tree of life 5 191
روش صحیح نگهداری یخچال و فریزر
nazaniinn nazaniinn 0 30
چرا زنان از مردان عصبانی می شوند؟
nazaniinn nazaniinn 0 35
هزینه های جانبی جراجی پلک شامل چه مواردی است؟
jarahezibai jarahezibai 0 43
میز گرد بانک واحد
عرفان20 عرفان20 5 133
نحوه بازاریابی ایمیل در طراحی سایت
limootorrsh limootorrsh 0 38
بررسی برترین نمونه های بازاریابی در طراحی سایت
limootorrsh limootorrsh 0 36
نحوه عمل لیفت صورت قسمت 3
jarahezibai jarahezibai 0 43
الان داری چه آهنگی گوش میدی ؟
moonlover tree of life 498 92786
کوچک کردن سینه به روش مکش چربی بخش 2
jarahezibai jarahezibai 0 51
هزینه کلینک یا اتاق عمل جهت انجام جراحی پلک
jarahezibai عرفان20 1 61
نحوه عمل لیفت صورت قسمت 3
jarahezibai jarahezibai 0 33
کوچک کردن سينه به روش مکش چربي
jarahezibai jarahezibai 0 37
هزینه کلینک جهت انجام جراحی پلک بخش اول
jarahezibai jarahezibai 0 40
چهار روند جدید طراحی سایت
limootorrsh limootorrsh 0 45
هزینه جراحی پلک فاکتور دوم : نوع جراحی پلک بخش آخر
jarahezibai jarahezibai 0 49
هزینه جراحی پلک فاکتور دوم : نوع جراحی پلک بخش 2
jarahezibai jarahezibai 0 40
گفتگوی آزاد
admin tree of life 2597 122920
دلــنوشتــــه (2)
roshanak.m luna 153 25978
مهم ترین مزایا و کاربردهای دیمپل شیت
lemonn lemonn 0 37
قیمت اجرای روف گاردن
lemonn lemonn 0 37
نحوه عمل لیفت صورت قسمت 2
jarahezibai jarahezibai 0 35
نحوه جراحی برای کوچک کردن سینه
jarahezibai jarahezibai 0 49
هزینه جراحی پلک فاکتور دوم : نوع جراحی پلک
jarahezibai jarahezibai 0 43
چطور با برنامه ریزی سئو، در کمتر از 6 ماه به صفحه اول گوگل برسیم؟
Maryamneshati Maryamneshati 0 40
کلاد لینوکس چیست و مزایای آن – بخش اول
webpouyanii webpouyanii 0 34
ایزولاسیون گودهای ساختمانی
lemonn lemonn 0 40
آرایش لب ها با رژ لب لچیک و مداد لب لچیک
kohanpishe kohanpishe 0 47
با وارد کردن شماره موبایل آدرس مالکش رو از طریق ماهواره پیدا کنید
geddis Nooos 24 50772
نحوه عمل لیفت صورت بخش اول
jarahezibai jarahezibai 0 42
کاندیدای مناسب برای جراحی کوچک کردن سینه بخش اخر
jarahezibai jarahezibai 0 44
هزینه جراحی پلک فاکتور اول : دستمزد جراح (بخش آخر)
jarahezibai jarahezibai 0 45
کاندیداهای مناسب عمل لیفت صورت
jarahezibai jarahezibai 0 39

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوازمان کنونی: Friday 20 September 2019, 11:55
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: magbot
آخرین ارسال: magbot
پاسخ: 1
بازدید: 86
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوا
Saturday 20 July 2019, 01:20
ارسال: #1
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوا
[font=Cormorant Garamond, Arial, serif]
[size=xxx-large]اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا[/size] مشاهده لینک [/font]
MAGBOT +
مشاهده لینک
رشد دستگاههای همراه با دوربین، افراد را قادر به ایجاد محتوای بصری بیشتر و اشتراک گذاری آن بصورت آنی در پروفایل های اجتماعی و یا از طریق پیغام یا ایمیل می کند. در این مقاله، شایع ترین اشتباهات بصری را شناسایی خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه بازاریابی محتوا راه نفوذ و دستیابی به اهداف کسب و کار شماست.
ممکن است در ابتدا بپرسید محتوای بصری چیست و تفاوت آن با انواع دیگر محتوا چیست؟ ابتدا آنرا تعریف کنید. محتوای بصری بیشتر در بازاریابی استفاده می شود و اشکال مختلف بازاریابی محتوا را بر اساس عناصر بصری است. بازاریابی محتوا بصری شامل استفاده از: تصاویر (Instagram، Pinterest، Tumblr)انفوگراف ( مشاهده لینک , مشاهده لینک )اسلایدها (SlideShare, مشاهده لینک )کمیک ( مشاهده لینک )فیلم (YouTube، Vimeo)یادداشت ( مشاهده لینک , مشاهده لینک )سخنرانی های علمی در قالب فیلم ( مشاهده لینک )کانال های رسانه ای محبوب اجتماعی مانند Snapchat، یوتیوب، فیس بوک، توییتر، Instagram، Pinterest و Tumblr نمونه های بزرگی از کانال های توزیع در استراتژی های بازاریابی محتوای بصری هستند.
اشتباهات محتوای متادول در زیر رایج ترین اشتباهات برند ها، بازاریابان و نکاتی که باید رعایت شود را توضیح می دهیم.1- پس از طراحی پوستر، یا اطلاعیه محصول،خیلی هیجان زده میشویم که همه چیز به ذهن ما رسیده به این خاطر که فکر میکنیم برای مصرف کننده نیز جالب و ارزشمند خواهد بود. سپس ما یک طرح بصری شامل اطلاعات ایجاد می کنیم، اما فقط یک طرح بصری داریم که پیغام روشن، اولویت و یا مرحله ندارد.
2- تنها به سادگی با مخاطبان صحبت کردن کافی نیست باید یک نتیجه دلخواه از محتوای بصری ایجاد کنید.مثلا اگر دعوت نامه برای یک رویداد است،باید یک دکمه یا یک پیوند که کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را پر کند یا ثبت نام کند. محتوای بصری بدون اطلاعات تماس صریح ، اتلاف وقت و پول است.3- اشتباهی که برند ها و بازاریابان بی تجربه همیشه در معرض آن قرار می گیرند، "بگذارید امیدوار باشیم و به اشتراک بگذاریم دیگران هم به اشتراک می گذارند" . شما باید یک استراتژی تعریف شده برای هر مرحله از جمله تبلیغاتی باید به تجزیه و تحلیل رقیب و روند بازار بپردازید. با تعیین اهداف تجاری روشن و نتیجه مطلوب شروع کنید. پس از آن اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما چه نیازها و خواسته های دارند.
4- به طور شگفت انگیزی شبکه های اجتماعی توسط دستورالعمل های کلی طراحی شده است که به همه چیز اعمال می شود. شما باید هر پلت فرم رسانه های اجتماعی را مطالعه کنید تا با محدودیت های مختلف آن آشنا شوید، بخصوص در مورد قالب بندی تصویر.پیشنهاد می کنم مشاهده لینک اندازه تصویر محبوبترین شبکه اجتماعی را بررسی کنید. هنگامی که با محدودیت ها و فرمت های پلتفرم آشنا هستید، می توانید شروع به ایجاد قالب های ساده کنید، که می تواند به راحتی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.5- افراد ممکن است متوجه جزئیات شما در کار نباشند، اما قطعا تلاش و کار سخت شما را متوجه خواهند شد که منجر به مشارکت بهتر، اشتراک بیشتر کار شما می شود. برای ایجاد معیارهای کیفیت، برای طراحان خود دستورالعمل نام تجاری را تعریف کنید مانند فونت، رنگها، زبان، نوع تصویر، فاصله و غیره ..

6- همیشه در مورد چگونگی نمایش محتوای شما بر روی دستگاهها و جغرافیای مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال، Instagram فقط یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه با بیش از 300 میلیون کاربر است. در هنگام برنامه ریزی کمپین های بصری بعدی خود، این محدودیت ها را در نظر بگیرید.

7- اگر شما نوجوانان را هدف قرار می دهید مطمئن شوید آنها را در مکان های مانند فیسبوک پیدا نمی کنید، نوجوانان از این پلتفرم جدا شده اند. آنها را در، Snapchat، Instagram می توانید پیدا کنید

[font=Cormorant Garamond, Arial, serif]
[size=xxx-large]مقالات مرتبط[/size]
مشاهده لینک مشاهده لینک مشاهده لینک [/font]
نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  نحوه بازاریابی ایمیل در طراحی سایت limootorrsh 0 38 Wednesday 18 September 2019 13:04
آخرین ارسال: limootorrsh
  بررسی برترین نمونه های بازاریابی در طراحی سایت limootorrsh 0 36 Wednesday 18 September 2019 12:36
آخرین ارسال: limootorrsh
  بازنویسی محتوا در طراحی سایت sitecode 0 366 Friday 28 December 2018 16:28
آخرین ارسال: sitecode
  بازاریابی تبلیغاتی در طراحی سایت sitecode 0 222 Saturday 15 December 2018 00:02
آخرین ارسال: sitecode
  گوگل مرزهای دزدی محتوا و اثر آن بر رتبه وب سایت را مشخص کرد darkoob1 0 509 Wednesday 07 March 2018 14:19
آخرین ارسال: darkoob1

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Friday 20 September 2019, 11:55