خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
چهار روند جدید طراحی سایت
limootorrsh limootorrsh 0 15
هزینه جراحی پلک فاکتور دوم : نوع جراحی پلک بخش آخر
jarahezibai jarahezibai 0 28
میز گرد چیستان.
عرفان20 luna 14 161
هزینه جراحی پلک فاکتور دوم : نوع جراحی پلک بخش 2
jarahezibai jarahezibai 0 21
گفتگوی آزاد
admin tree of life 2597 122614
AQUARIUS
tree of life tree of life 3 114
دلــنوشتــــه (2)
roshanak.m luna 153 25914
مهم ترین مزایا و کاربردهای دیمپل شیت
lemonn lemonn 0 23
قیمت اجرای روف گاردن
lemonn lemonn 0 20
نحوه عمل لیفت صورت قسمت 2
jarahezibai jarahezibai 0 21
میز گرد کینزی ها
عرفان20 عرفان20 6 162
نحوه جراحی برای کوچک کردن سینه
jarahezibai jarahezibai 0 31
هزینه جراحی پلک فاکتور دوم : نوع جراحی پلک
jarahezibai jarahezibai 0 27
چطور با برنامه ریزی سئو، در کمتر از 6 ماه به صفحه اول گوگل برسیم؟
Maryamneshati Maryamneshati 0 29
کلاد لینوکس چیست و مزایای آن – بخش اول
webpouyanii webpouyanii 0 26
ایزولاسیون گودهای ساختمانی
lemonn lemonn 0 34
آرایش لب ها با رژ لب لچیک و مداد لب لچیک
kohanpishe kohanpishe 0 36
با وارد کردن شماره موبایل آدرس مالکش رو از طریق ماهواره پیدا کنید
geddis Nooos 24 50597
نحوه عمل لیفت صورت بخش اول
jarahezibai jarahezibai 0 36
کاندیدای مناسب برای جراحی کوچک کردن سینه بخش اخر
jarahezibai jarahezibai 0 37
هزینه جراحی پلک فاکتور اول : دستمزد جراح (بخش آخر)
jarahezibai jarahezibai 0 37
کاندیداهای مناسب عمل لیفت صورت
jarahezibai jarahezibai 0 31
سن مناسب برای کوچک کردن سینه چند است؟
jarahezibai jarahezibai 0 34
هزینه جراحی پلک فاکتور اول : دستمزد جراح
jarahezibai jarahezibai 0 31
از کتبی که خوانده ای،یه لیست بگیر!
mohsenshiri1388 mohsenshiri1388 46 10360
گزیده ای از یک کتاب(3)
mohsenshiri1388 mohsenshiri1388 730 117696
کاندیدای مناسب برای جراحی کوچک کردن سینه قسمت 1
jarahezibai jarahezibai 0 50
هزینه جراحی پلک فاکتور اول
jarahezibai jarahezibai 0 42
آیا هزینه عمل کوچک کردن سینه تحت پوشش بیمه قرار میگیرد؟ بخش آخر
jarahezibai jarahezibai 0 48
هزینه جراحی پلک
jarahezibai jarahezibai 0 44
آیا هزینه عمل کوچک کردن سینه تحت پوشش بیمه قرار میگیرد؟ بخش 2
jarahezibai jarahezibai 0 51
آیا هزینه عمل کوچک کردن سینه تحت پوشش بیمه قرار میگیرد؟
jarahezibai jarahezibai 0 48
دیالوگهای فراموش نشدنی
dusky esien 494 104649
خرید خرما در ماه محرم
nbtfd234 nbtfd234 0 47
نظر دیگران پس از اینکه جراحی پلک انجام دادید چه خواهد بود؟
jarahezibai jarahezibai 0 39
اندر فواید جراحی کوچک کردن سینه
jarahezibai jarahezibai 0 54
نتايج جراحي پلک قسمت آخر
jarahezibai jarahezibai 0 41
فاکتورهای اساسی در انتخاب رنگ برای طراحی سایت
sitecode sitecode 0 62
آموزش فتوشاپ
jack7788 jack7788 0 58
جراحی کوچک کردن سینه
jarahezibai jarahezibai 0 61

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوازمان کنونی: Monday 16 September 2019, 15:12
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: magbot
آخرین ارسال: magbot
پاسخ: 1
بازدید: 82
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوا
Saturday 20 July 2019, 01:20
ارسال: #1
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوا
[font=Cormorant Garamond, Arial, serif]
[size=xxx-large]اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا[/size] مشاهده لینک [/font]
MAGBOT +
مشاهده لینک
رشد دستگاههای همراه با دوربین، افراد را قادر به ایجاد محتوای بصری بیشتر و اشتراک گذاری آن بصورت آنی در پروفایل های اجتماعی و یا از طریق پیغام یا ایمیل می کند. در این مقاله، شایع ترین اشتباهات بصری را شناسایی خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه بازاریابی محتوا راه نفوذ و دستیابی به اهداف کسب و کار شماست.
ممکن است در ابتدا بپرسید محتوای بصری چیست و تفاوت آن با انواع دیگر محتوا چیست؟ ابتدا آنرا تعریف کنید. محتوای بصری بیشتر در بازاریابی استفاده می شود و اشکال مختلف بازاریابی محتوا را بر اساس عناصر بصری است. بازاریابی محتوا بصری شامل استفاده از: تصاویر (Instagram، Pinterest، Tumblr)انفوگراف ( مشاهده لینک , مشاهده لینک )اسلایدها (SlideShare, مشاهده لینک )کمیک ( مشاهده لینک )فیلم (YouTube، Vimeo)یادداشت ( مشاهده لینک , مشاهده لینک )سخنرانی های علمی در قالب فیلم ( مشاهده لینک )کانال های رسانه ای محبوب اجتماعی مانند Snapchat، یوتیوب، فیس بوک، توییتر، Instagram، Pinterest و Tumblr نمونه های بزرگی از کانال های توزیع در استراتژی های بازاریابی محتوای بصری هستند.
اشتباهات محتوای متادول در زیر رایج ترین اشتباهات برند ها، بازاریابان و نکاتی که باید رعایت شود را توضیح می دهیم.1- پس از طراحی پوستر، یا اطلاعیه محصول،خیلی هیجان زده میشویم که همه چیز به ذهن ما رسیده به این خاطر که فکر میکنیم برای مصرف کننده نیز جالب و ارزشمند خواهد بود. سپس ما یک طرح بصری شامل اطلاعات ایجاد می کنیم، اما فقط یک طرح بصری داریم که پیغام روشن، اولویت و یا مرحله ندارد.
2- تنها به سادگی با مخاطبان صحبت کردن کافی نیست باید یک نتیجه دلخواه از محتوای بصری ایجاد کنید.مثلا اگر دعوت نامه برای یک رویداد است،باید یک دکمه یا یک پیوند که کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را پر کند یا ثبت نام کند. محتوای بصری بدون اطلاعات تماس صریح ، اتلاف وقت و پول است.3- اشتباهی که برند ها و بازاریابان بی تجربه همیشه در معرض آن قرار می گیرند، "بگذارید امیدوار باشیم و به اشتراک بگذاریم دیگران هم به اشتراک می گذارند" . شما باید یک استراتژی تعریف شده برای هر مرحله از جمله تبلیغاتی باید به تجزیه و تحلیل رقیب و روند بازار بپردازید. با تعیین اهداف تجاری روشن و نتیجه مطلوب شروع کنید. پس از آن اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما چه نیازها و خواسته های دارند.
4- به طور شگفت انگیزی شبکه های اجتماعی توسط دستورالعمل های کلی طراحی شده است که به همه چیز اعمال می شود. شما باید هر پلت فرم رسانه های اجتماعی را مطالعه کنید تا با محدودیت های مختلف آن آشنا شوید، بخصوص در مورد قالب بندی تصویر.پیشنهاد می کنم مشاهده لینک اندازه تصویر محبوبترین شبکه اجتماعی را بررسی کنید. هنگامی که با محدودیت ها و فرمت های پلتفرم آشنا هستید، می توانید شروع به ایجاد قالب های ساده کنید، که می تواند به راحتی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.5- افراد ممکن است متوجه جزئیات شما در کار نباشند، اما قطعا تلاش و کار سخت شما را متوجه خواهند شد که منجر به مشارکت بهتر، اشتراک بیشتر کار شما می شود. برای ایجاد معیارهای کیفیت، برای طراحان خود دستورالعمل نام تجاری را تعریف کنید مانند فونت، رنگها، زبان، نوع تصویر، فاصله و غیره ..

6- همیشه در مورد چگونگی نمایش محتوای شما بر روی دستگاهها و جغرافیای مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال، Instagram فقط یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه با بیش از 300 میلیون کاربر است. در هنگام برنامه ریزی کمپین های بصری بعدی خود، این محدودیت ها را در نظر بگیرید.

7- اگر شما نوجوانان را هدف قرار می دهید مطمئن شوید آنها را در مکان های مانند فیسبوک پیدا نمی کنید، نوجوانان از این پلتفرم جدا شده اند. آنها را در، Snapchat، Instagram می توانید پیدا کنید

[font=Cormorant Garamond, Arial, serif]
[size=xxx-large]مقالات مرتبط[/size]
مشاهده لینک مشاهده لینک مشاهده لینک [/font]
نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بازنویسی محتوا در طراحی سایت sitecode 0 366 Friday 28 December 2018 16:28
آخرین ارسال: sitecode
  بازاریابی تبلیغاتی در طراحی سایت sitecode 0 222 Saturday 15 December 2018 00:02
آخرین ارسال: sitecode
  گوگل مرزهای دزدی محتوا و اثر آن بر رتبه وب سایت را مشخص کرد darkoob1 0 508 Wednesday 07 March 2018 14:19
آخرین ارسال: darkoob1
  ارزش محتوا خوب در طراحی سایت mohi72 0 396 Thursday 14 December 2017 09:40
آخرین ارسال: mohi72
  تولید محتوا sitecode 0 424 Monday 20 February 2017 22:12
آخرین ارسال: sitecode

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Monday 16 September 2019, 15:12