خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه mohadese 551 26962
بهترین شرکت طراحی سایت
elii12 elii12 0 24
انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
elii12 elii12 0 23
رشته داروسازی در ترکیه
elii12 elii12 0 21
داروسازی در ترکیه
elii12 elii12 0 22
رنگ زندگی از دیدگاه شما
sana sana 126 11795
تو آواکس چند ساله ای ؟؟!!
mahya sana 383 52184
گالری عکس داریوش اقبالی
mosy rele sana 82 122612
سیو و ترینر بازی های مختلف 2
خاکسبز elii12 1 409
انتخاب اجباری برای نفر بعدی (6)
گلایه mohadese 665 48319
همه چیز در مورد تعمیر کولر گازی که باید بدانید
samirad samirad 0 29
مقصود از سوئیچ شبکه
elii12 elii12 0 26
سوئیچ شبکه چیست
elii12 elii12 0 27
سوئیچ شبکه
elii12 elii12 0 36
کاربرد های اصلی بالابر صنعتی در مشاغل مختلف
asiaborjj asiaborjj 0 27
پسرا یکی اضافه کنن....دخترا یکی کم کنن!(سری جدید 3)
شقایق luna 332 26915
گفتگوی آزاد
admin niloofar 2656 154456
نحوه تعویض کوئل خودرو
saharim saharim 0 26
سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت
samirad samirad 0 31
عوامل مهم در خرید جاروبرقی خانگی
kimib kimib 0 24
حمل جهیزیه عروس با تخفیفات ویژه تازه عروس و داماد ها
seoupdate seoupdate 0 21
حمل جهیزیه عروس با تخفیفات ویژه تازه عروس و داماد ها
seoupdate seoupdate 0 22
حمل جهیزیه عروس با تخفیفات ویژه تازه عروس و داماد ها
seoupdate seoupdate 0 25
سرور مجازی بورس
MWEBSPOUYAN MWEBSPOUYAN 0 25
دانلود بازی(Lock On Modern Air Combat )
nokia farzadian 2 2160
اسم بلوتوث شما چیه ؟
aria niloofar 359 65554
داری؟نداری؟ (5)
moonlover niloofar 444 18786
یه تیکه از اولین آهنگی ک میاد تو ذهنت ....
سنا niloofar 318 44043
با اخر اسم من یه اسم بنویس(2)
گلایه niloofar 488 36933
دوستان آواکسی هر وقت وارد سایت آواکس شدی یه جمله اینجا بنویس.
rapr niloofar 742 91323
چی باعث شده بعد از این همه سال بازم به آواکس سر بزنی؟؟
mohadese luna 3 90
انواع کانکس‌های پلیس و ویژگی های آن
pouriaci pouriaci 0 35
نمی‌دانید بیت کوین چیست؟
bitmehr bitmehr 0 33
آموزش خرید و فروش تتر به صورت لحظه ای
bitmehr bitmehr 0 33
با ورود به آواکس اولین اسمی که به یادش می افتی اسم زیبای چه کسی هست ؟
پسر شیطون mohadese 124 11963
چند خط برای ...
sama mohadese 1810 259810
غذا برای لاغری شکم
Nade90 Nade90 0 39
تعمیر مایکوفر، کولر گازی و جارو.برقی بوش شمال تهران
fataaaneee fataaaneee 0 39
علت خاموش شدن یخچال ویرپول
fataaaneee fataaaneee 0 38
انواع ارورهای یخچال ویرپول
fataaaneee fataaaneee 0 36

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیلزمان کنونی: Friday 10 July 2020, 17:39
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: magbot1
آخرین ارسال: magbot1
پاسخ: 1
بازدید: 152
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
Sunday 12 April 2020, 17:18
ارسال: #1
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت





مشاهده لینک





در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست





.


می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل





(
یا





CRO)
ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است





.


یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی





Hubspot
در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است





.





شبیه هر چیز دیگری در طراحی





UI






، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند






.





به عنوان مثال در صفحه فرود





Flinto
از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند





.





صفحه اصلی





ResumeBaking
یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است





.
Lookback
در مشاهده لینک





صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند





.





در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی





sketch
استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است





.



هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه






مشاهده لینک











، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید






.
به چگونگی مشاهده لینک





خود و محتوای که برای





CTA
دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟





صفحه اصلی





AdEspresso
یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است





.
با اضافه کردن کلمات مانند





"free"
شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند







متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است





.
به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی





CTA
اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است





.


در دنياي






مشاهده لینک
، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از





Highrise
برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است





!







تیم آزمایش





A / B
دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت





.




تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید





!





من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد





.


مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود





.


نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چرا طراحی سایت اهمیت زیادی دارد؟ sitecode 0 124 Thursday 16 April 2020 18:37
آخرین ارسال: sitecode
  طراحی سایت شرکتی sitecode 0 178 Friday 27 March 2020 20:16
آخرین ارسال: sitecode
  بهترین شرکت طراحی سایت sitecode 0 189 Wednesday 18 March 2020 21:09
آخرین ارسال: sitecode
  معرفی ابزارهای ایجاد پالت رنگی در طراحی سایت sitecode 0 231 Sunday 02 February 2020 23:00
آخرین ارسال: sitecode
  اشتباهات تکنیکی سئو در طراحی سایت sitecode 0 226 Wednesday 22 January 2020 21:09
آخرین ارسال: sitecode

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Friday 10 July 2020, 17:39