خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
حمله ddos سرور مجازی چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد – بخش اول
pouyanweb9 pouyanweb9 0 11
نگاهی به تاریخچه و انواع مختلف ساز آکاردئون
minajafari minajafari 0 18
هزینه کیملیک ترکیه
minajafari minajafari 0 17
هزینه اقامت در ترکیه
minajafari minajafari 0 16
تفاوت Rank Math و Yoast در سئو وردپرس
minajafari minajafari 0 23
طراحی سایت چند منظوره
minajafari minajafari 0 23
طراحی سایت با پایتون
minajafari minajafari 0 33
طراحی سایت املاک حرفه ای
minajafari minajafari 0 32
ورزش های افزایش قد به صورت طبیعی
AminA90 AminA90 0 38
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه bad_boy 542 25645
مشاعره با ترانه خوانندگان 5
غزل luna 471 45330
بالاییت از تو چی تره؟ (2)
payam cowboy luna 706 47133
حرف های تکراری ما
moonlover luna 500 72636
طراحی و ساخت اپلیکیشن های تحت وب
minajafari minajafari 0 42
معرفی کالباس بر پارس برش
allscale allscale 0 43
همه چیز درباره عاج لاستیک خودرو
saharim saharim 0 38
ارتودنسی و ورزش
minajafari shanamobl 1 38
طراحی سایت تاکسی اینترنتی
minajafari minajafari 0 33
طراحی سایت کلیکی و کسب درآمد بیشتر
minajafari minajafari 0 35
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
asal010 asal010 0 41
طراحی سایت حرفه ای
asal010 asal010 0 33
سئو و بهینه سازی سایت
asal010 asal010 0 30
دریافت 2500 توکن رایگان
mahmoudezoj mahmoudezoj 0 33
طراحی و دکوراسیون ا چوب ترمووود
roysa roysa 0 38
امنیت سرور مجازی ویندوزی و آموزش بالا بردن امنیت آن – بخش دوم
webpouyanii webpouyanii 0 73
نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران
nopardaz nopardaz 0 42
ساخت ایموجی سفارشی در موبایل
Iman91A Iman91A 0 49
چطوری از اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کنیم؟
elecomco elecomco 0 45
نمونه کد اندروید چیست ?
elecomco elecomco 0 39
انواع دستگاه تصفیه آب
nopardaz nopardaz 0 44
آشنایی با تعمیر یخچال فریجیدر
nopardaz nopardaz 0 51
۵۰ روش برای تعمیر گوشی اندرویدی توسط خودتان
zhalezibayi Nazanim 1 227
چگونه یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای شویم؟
saragholipoor Nazanim 2 170
چرا انجام مطالعات امکان سنجی اقتصادی مهم است؟
sharmand sharmand 0 54
ترندهای رنگ مو در بهار ۲۰۲۰
Iman91A Iman91A 0 59
امنیت سرور مجازی ویندوز و آموزش بالا بردن امنیت آن – بخش اول
webpouyanii webpouyanii 0 70
درباره تور ترکیبی ترکیه
amin653 amin653 0 63
درباره تور ترکیبی استانبول ازمیر
amin653 amin653 0 53
درباره تور ترکیبی استانبول آلانیا
amin653 amin653 0 56
تاثیر موسیقی بر جسم و روان هر فرد
Farid99 Farid99 0 82

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیلزمان کنونی: Tuesday 02 June 2020, 18:14
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: magbot1
آخرین ارسال: magbot1
پاسخ: 1
بازدید: 122
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
Sunday 12 April 2020, 17:18
ارسال: #1
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت





مشاهده لینک





در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست





.


می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل





(
یا





CRO)
ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است





.


یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی





Hubspot
در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است





.





شبیه هر چیز دیگری در طراحی





UI






، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند






.





به عنوان مثال در صفحه فرود





Flinto
از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند





.





صفحه اصلی





ResumeBaking
یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است





.
Lookback
در مشاهده لینک





صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند





.





در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی





sketch
استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است





.



هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه






مشاهده لینک











، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید






.
به چگونگی مشاهده لینک





خود و محتوای که برای





CTA
دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟





صفحه اصلی





AdEspresso
یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است





.
با اضافه کردن کلمات مانند





"free"
شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند







متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است





.
به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی





CTA
اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است





.


در دنياي






مشاهده لینک
، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از





Highrise
برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است





!







تیم آزمایش





A / B
دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت





.




تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید





!





من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد





.


مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود





.


نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چرا طراحی سایت اهمیت زیادی دارد؟ sitecode 0 98 Thursday 16 April 2020 18:37
آخرین ارسال: sitecode
  طراحی سایت شرکتی sitecode 0 153 Friday 27 March 2020 20:16
آخرین ارسال: sitecode
  بهترین شرکت طراحی سایت sitecode 0 158 Wednesday 18 March 2020 21:09
آخرین ارسال: sitecode
  معرفی ابزارهای ایجاد پالت رنگی در طراحی سایت sitecode 0 208 Sunday 02 February 2020 23:00
آخرین ارسال: sitecode
  اشتباهات تکنیکی سئو در طراحی سایت sitecode 0 206 Wednesday 22 January 2020 21:09
آخرین ارسال: sitecode

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Tuesday 02 June 2020, 18:14