خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
خدمات فروش تتر
bitmehr bitmehr 0 9
خرید فوری بیت کوین
bitmehr bitmehr 0 9
برای درمان بیرون زدگی بواسیر چه باید کرد؟
samanarefi samanarefi 0 15
هستی یا نیستی؟ (16)
moonlover moonlover 335 13420
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه moonlover 566 28479
وکیل کیفری خوب در اصفهان
isfahanattorney isfahanattorney 0 27
دوستان آواکسی هر وقت وارد سایت آواکس شدی یه جمله اینجا بنویس.
rapr mohadese 748 92390
پروفیل آلومینیوم در پارتیشن فریم لس
partitionedari partitionedari 0 39
۴ اهداف بازاریابی محتوا که برای کسب و کار مهم هستند
siteecodee siteecodee 0 44
محصولاتی که شرکت بازرگانی تام باهر ارائه می دهد
tambaher tambaher 0 45
تاکسی ون فرودگاه امام خمینی
persiataxi persiataxi 0 48
انتخاب رنگ و مش مناسب
parniahair parniahair 0 52
چرا تراکنش‌ بیت کوین غیرقابل برگشت است؟
bitmehr bitmehr 0 54
فروش و خرید پرفکت مانی در ایران به صورت اتوماتیک
bitmehr bitmehr 0 57
الان داری چی میخوری ؟ (2)
گلایه luna 224 13728
ديدى؟نديدى؟ ( 1 )
m.z luna 938 72317
اگه امروز تولد نفر قبلیت باشه چی میگیری؟؟؟؟
user luna 645 52840
یه اسم مي گم هرچي ب ذهنت رسيد بگو (2)
مونا luna 330 31854
یه تیکه از اولین آهنگی ک میاد تو ذهنت ....
سنا luna 319 45111
با اخر اسم من یه اسم بنویس(2)
گلایه luna 489 38037
باربری امیرکبیر همراه با بیمه نامه معتبر
seoupdate seoupdate 0 64
باربری امیرکبیر همراه با بیمه نامه معتبر
seoupdate seoupdate 0 58
باربری امیرکبیر همراه با بیمه نامه معتبر
seoupdate seoupdate 0 52
داری؟نداری؟ (5)
moonlover luna 446 19531
به متولدین هر ماه چه هدیـــه ای بدهیم؟
tarang luna 11 3055
انتخاب اجباری برای نفر بعدی (6)
گلایه luna 669 49440
یخچال صنعتی چیست؟ | قیمت انواع یخچال صنعتی
seoupdate seoupdate 0 56
یخچال صنعتی چیست؟ | قیمت انواع یخچال صنعتی
seoupdate seoupdate 0 60
یخچال صنعتی چیست؟ | قیمت انواع یخچال صنعتی
seoupdate seoupdate 0 54
گفتگوی آزاد
admin یوسف ایزدیان 2660 157065
❖ نصف شب بیدار شی ببینی قبلی کنارته چی کارمیکنی؟❖
payam cowboy iljimae200 674 110253
پناهگاه فیل در تور تایلند پوکت
nopardaz nopardaz 0 61
بررسی مزایای خرید و فروش بیت‌کوین
bitmehr bitmehr 0 62
مزایا و خدمات پرفکت‌مانی
bitmehr bitmehr 0 66
در صورتیکه گوشی موبایل داخل اب افتاد چکار کنیم؟
niloofarmajdi niloofarmajdi 0 64
کاربران تازه وارد، برای اشنایی با اعضای دیگر وارد شوید
moonlover sadrasamin 613 133530
معرفی سایت برای کارواش
sadrasamina sadrasamina 0 69
دلــنوشتــــه (2)
roshanak.m luna 161 32720
چراغ خطی چیست؟
asiaborjj asiaborjj 0 76
هدفون و هدست samsung مدل Level U Pro
niloofarmajdi niloofarmajdi 0 88

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیلزمان کنونی: Saturday 15 August 2020, 23:43
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: magbot1
آخرین ارسال: magbot1
پاسخ: 1
بازدید: 198
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
Sunday 12 April 2020, 17:18
ارسال: #1
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت





مشاهده لینک





در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست





.


می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل





(
یا





CRO)
ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است





.


یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی





Hubspot
در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است





.





شبیه هر چیز دیگری در طراحی





UI






، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند






.





به عنوان مثال در صفحه فرود





Flinto
از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند





.





صفحه اصلی





ResumeBaking
یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است





.
Lookback
در مشاهده لینک





صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند





.





در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی





sketch
استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است





.



هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه






مشاهده لینک











، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید






.
به چگونگی مشاهده لینک





خود و محتوای که برای





CTA
دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟





صفحه اصلی





AdEspresso
یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است





.
با اضافه کردن کلمات مانند





"free"
شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند







متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است





.
به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی





CTA
اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است





.


در دنياي






مشاهده لینک
، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از





Highrise
برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است





!







تیم آزمایش





A / B
دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت





.




تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید





!





من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد





.


مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود





.


نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چرا طراحی سایت اهمیت زیادی دارد؟ sitecode 0 169 Thursday 16 April 2020 18:37
آخرین ارسال: sitecode
  طراحی سایت شرکتی sitecode 0 218 Friday 27 March 2020 20:16
آخرین ارسال: sitecode
  بهترین شرکت طراحی سایت sitecode 0 226 Wednesday 18 March 2020 21:09
آخرین ارسال: sitecode
  معرفی ابزارهای ایجاد پالت رنگی در طراحی سایت sitecode 0 273 Sunday 02 February 2020 23:00
آخرین ارسال: sitecode
  اشتباهات تکنیکی سئو در طراحی سایت sitecode 0 266 Wednesday 22 January 2020 21:09
آخرین ارسال: sitecode

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Saturday 15 August 2020, 23:43