خوش آمدید , میهمان گرامی! ورود or ثبت نام

تغییر رنگ قالب



بستن
سئو کلی
minajafari mashinbank 2 81
این فلش صفحه کلید دارد!
niloofarmajdi niloofarmajdi 0 16
میکرو درایو های abb
ava96 ava96 0 28
نشانه‌های زرد زخم چیست؟
azar33 elii12 1 148
سیمواستاتین(زوکور)
tala95 elii12 1 183
نمایندگی تعمیرات باکنشت
nopardaz elii12 1 103
جراحی سینه و بیمه
jarahezibai elii12 1 185
از نتایج جراحی سینه (کوچک کردن سینه)
jarahezibai elii12 1 174
ویژگی های شخصیتی متولدین ماه ها بر اساس طالع بینی برج فلکی
luna elii12 2 107
مشاهده ی تمام مشخصات کامپیوتر
wo0olf elii12 2 2594
Ip چه کاربردی دارد؟
navids elii12 2 1849
همین الان تو چه فکری هستی؟ (22)
گلایه mohadese 551 27066
بهترین شرکت طراحی سایت
elii12 elii12 0 37
انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
elii12 elii12 0 37
رشته داروسازی در ترکیه
elii12 elii12 0 35
داروسازی در ترکیه
elii12 elii12 0 35
رنگ زندگی از دیدگاه شما
sana sana 126 11811
تو آواکس چند ساله ای ؟؟!!
mahya sana 383 52231
گالری عکس داریوش اقبالی
mosy rele sana 82 122840
سیو و ترینر بازی های مختلف 2
خاکسبز elii12 1 419
انتخاب اجباری برای نفر بعدی (6)
گلایه mohadese 665 48383
همه چیز در مورد تعمیر کولر گازی که باید بدانید
samirad samirad 0 41
مقصود از سوئیچ شبکه
elii12 elii12 0 35
سوئیچ شبکه چیست
elii12 elii12 0 39
سوئیچ شبکه
elii12 elii12 0 51
کاربرد های اصلی بالابر صنعتی در مشاغل مختلف
asiaborjj asiaborjj 0 35
پسرا یکی اضافه کنن....دخترا یکی کم کنن!(سری جدید 3)
شقایق luna 332 26965
گفتگوی آزاد
admin niloofar 2656 154644
نحوه تعویض کوئل خودرو
saharim saharim 0 37
سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت
samirad samirad 0 41
عوامل مهم در خرید جاروبرقی خانگی
kimib kimib 0 33
حمل جهیزیه عروس با تخفیفات ویژه تازه عروس و داماد ها
seoupdate seoupdate 0 29
حمل جهیزیه عروس با تخفیفات ویژه تازه عروس و داماد ها
seoupdate seoupdate 0 31
حمل جهیزیه عروس با تخفیفات ویژه تازه عروس و داماد ها
seoupdate seoupdate 0 35
سرور مجازی بورس
MWEBSPOUYAN MWEBSPOUYAN 0 38
دانلود بازی(Lock On Modern Air Combat )
nokia farzadian 2 2178
اسم بلوتوث شما چیه ؟
aria niloofar 359 65613
داری؟نداری؟ (5)
moonlover niloofar 444 18817
یه تیکه از اولین آهنگی ک میاد تو ذهنت ....
سنا niloofar 318 44099
با اخر اسم من یه اسم بنویس(2)
گلایه niloofar 488 36988

نماد ها
دسترسی سریع به تاپیکهای مهم
تبلیغات
مطالب منتخب
مطالب پربازدید
مطالب پربازدید
ورزش های افزایش قد به صورت طبیعیزمان کنونی: Tuesday 14 July 2020, 12:08
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: AminA90
آخرین ارسال: AminA90
پاسخ: 1
بازدید: 113
 
امتیاز دهید:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ورزش های افزایش قد به صورت طبیعی
Friday 29 May 2020, 17:46 (آخرین ویرایش در این ارسال: Friday 29 May 2020 17:50 ، توسط AminA90.)
ارسال: #1
ورزش های افزایش قد به صورت طبیعی
ورزش های بلند شدن قد در میان کودکان و بزرگسالان، شامل ورزشهایی می شود که ایجاد کشش می کنند. تمریناتی که به شما در هر سنی کمک می کنند که قامتی راست و بلند داشته باشید. قد زیر حد میانگین واقعا غیرقابل تحمل است و افرادی که قد کوتاه دارند، با یک ارتفاع غیر عادی زندگی می کنند.
مفهوم دختران پا بلند و پسران بلندتر، همه ویژگی های فیزیکی دیگر را تحت تاثیر قرار داده است. رسیدن به ظاهر بلندتر فقط مربوط به وراثت محض نیست و استفاده از روش های مختلف مانند مشاهده لینک یا جراحی نیز از راه های پر مخاطره است اما تمرینات فیزیکی زیادی وجود دارند که می توانند قد شما را بالا کنند. در اینجا چند حرکت ورزشی کاربردی برای افزایش قد طبیعی ذکر می‌شود.


شنا کردن براي افزایش قد
آب ماده ای بسیار مهم است. پژوهشگران میگویند استفاده به اندازه ی آب، براي مشاهده لینک لازم و ضروری است. همان طور که آب براي عملکرد داخلی بدن مهم است، بعنوان یک فاکتور خارجی هم می تواند، نقش بسیار مهمی در بدن اجرا نماید. شنا ورزشی است که نه تنها سبب افزایش انعطاف پذیری مي شود بلکه سلولها را هم تحریک می کند. عضلات به هر گوشه ای کشیده می شوند. این تحریک می تواند بطور طبيعي سبب افزایش قد در شخص شود.


حرکات ورزشی آویزان
این یک حرکت ورزشی ساده و جالب برای افزایش قد طبیعی است که خیلی زود نتیجه می‌دهد. حرکات ورزشی آویزان را هر جایی می‌توان انجام داد. آن حرکات بدن را در چالشی بزرگ قرار می‌دهند. در آغاز ممکن است دشوار باشد اما با تمرین آن را یاد خواهید گرفت.
آویزان شدن از یک میله به صورت عمودی باعث کشش ستون فقرات می‌شود و غضروف موجود در ستون مهره را درازتر می‌کند، که به افزایش قد کمک می‌کند. یک مانکی بار یا میله‌ی بارفیکس را بگیرید، از آن آویزان شوید بالاتنه‌تان را شل و دستانتان را صاف کنید. به مدت ۳۰ ثانیه آویزان بمانید و این تمرین را ۱۰ بار تکرار کنید. اگر ارتفاع میله خیلی کم است زانوهایتان را خم کنید.


به انگشت شصت خود دست بزنید
بعد از بیدار شدن صبحگاهی کمر و تاندون‌های پشت زانوی خود را با حرکت لمس انگشتان پا بکشید؛ البته برای افراد مسن این حرکت توصیه نمی‌شود، چرا که جلوی سر ستون مهره ها را فشرده می‌کند و می‌تواند سبب کوتاه‌تر کردن قد به ویژه در ناحیه مهره کمر شود.
این حرکت عضلات کمر را گرم و در صبح شما را از خشکی و شل بودن خارج می‌کند؛ همچنین ژست و کشیدگی کمرتان را بهتر می‌کند؛ توجه داشته باشید حرکت را باید به این صورت شروع کنید که ابتدا راست بایستید و دست‌ها را بالای سر ببرید و به مرور خم شوید؛ سعی کنید ساق پا راست باشد، اما کمی خمیدگی در زانوها اشکالی ندارد؛ برای اتمام حرکت هم خود را رها کنید و دوباره دست‌ها را بالای سر ببرید و ستون فقرات خود را راست کنید.

طناب بازی
این فقط یک بازی سرگرم کننده نیست، بلکه یک روش جالب برای قد بلندتر است. طناب بازی شامل پریدن زیادی است. پریدن باعث می شود که سلول های بدنتان ازسر تا پا حرکت کنند. هر ماهیچه واحد فعال می شود. این کار راه ایده آلی برای رشد ساده بدن است. راهی خوب برای جلوگیری از توزیع چربی در مناطق مختلف بدن است.


شنای خشک
برای افرادی که آب را دوست ندارند، این یک روش جایگزین برای بدست آوردن بیشتر مزایای شنا کردن بدون خیس شدن است. این شنا کردن یک ورزشی است که حرکت جفت پای متناوب را شامل می شود. دست راست با پای چپ و دست راست با پای راست بالا می رود. در یک موقعیت مناسب دراز بکشید، هر جفت پا را به نوبت بلند کنید و هر عضو را تا جایی که می توانید، بکشید. این تمرین یکی از بهترین راه ها برای افزایش قد است.


حرکات ورزشی پرشی
انجام حرکات ورزشی پرشی بهترین راه برای افزایش قد طبیعی به شیوه‌ای موثر است. در طول تمرینات پرشی، ستون فقرات و ماهیچه‌های ساق پا به خاطر جدا کردن پر فشار پاها از زمین این کشش را تجربه خواهند کرد. تمرینات پرشی همچنین مشاهده لینک به استخوان‌ها و تراکم استخوانی را را افزایش می‌دهند و هورمون‌های رشد را نیز تحریک می‌کنند.
بعضی از بهترین تمرینات پرشی طناب زدن، پرش نقطه‌ای، پرش عمودی، پرش چمباتمه‌ای و ورزش‌هایی مثل بسکتبال است- که تمام آنها غضروف‌های پاها را کش می‌آورند.


کشش ستون فقرات رو به جلو برای بلند شدن قد
این ورزش یک روش ساده و در عین حال موثر برای عملکرد دقیق ستون فقرات است. باید بعد از یک جلسه ورزش خسته کننده مثل شنا کردن انجام شود. پاهایتان را به طور مستقیم روی زمین صاف بگذارید. نفس عمیق بکشید و حس کنید که نفستان در طول ستون فقراتتان حرکت می کند و شانه های خود را رها کنید و ستون فقرات خود را به جلو خم کنید و کش دهید.



ژست کبری براي افزایش قد
روی سینه تان، بر روی زمین دراز بکشید. قسمت پائین بدنتان را بی حرکت نگه دارید و با استفاده از بازوهایتان، قسمت بالای بدنتان را بلند کنید. تا جایی که میتوانید خودتان را بکشید. این وضعیت را ۱۵ تا ۲۰ ثانیه حفظ کنید. این، یک تمرین عالی براي افزایش قد است و انجام آن هم بسیار اسان.


تغيير لگن یا حرکت پل براي افزایش قد
این حرکت علاوه بر این که این حرکت عضلات خم کننده کفل را میکشد ، براي پائین کمر و پشت ران ها هم موثر است؛ انجام حرکت پل کمی دشوار تر از حرکت لمس انگشتان پا هست ولی امکان پذیر است.



حرکت کششی گربه و گاو
یکی از بهترین راه‌های افزایش قد به روش طبیعی اجرای حرکات کششی است. حرکات کششی نه تنها بهترین حرکات ورزشی برای گرم کردن هستند، بلکه به استحکام بدن و افزایش قد طبیعی نیز کمک می‌کنند. می‌توانید از حرکت کششی گربه و گاو استفاده کنید.
این حرکت را روی چهار دست و پا شروع کنید، سپس نفس بکشید و ستون فقرات‌تان را در هنگام بلند کردن سر و باسن‌تان به داخل قوس بدهید، و وقتی بازدم می‌کنید ستون فقرات خود را به بیرون و به سمت سقف قوس بدهید. سرتان را پایین تر بیاورید و در این حالت لگن خود را به داخل بکشید. این حرکت را ۱۵ با در هر کشش تکرار کنید. این تمرین کششی به باز کردن ستون فقرات و استحکام شانه‌ها، سینه، پشت، و دست‌ها کمک می‌کند. این حرکت همچنین یکی از مفیدترین حرکات یوگا برای خلاصی از کمر درد است.



جابه‌جا کردن لگن
تمرین جابه‌جا کردن لگن یکی از بهترین تمرینات افزایش قد طبیعی است که ستون فقرات و قسمت پایین باسن را هدف قرار می‌دهد، که برای افزایش قد ضروری است. بی‌شک این یکی از راحت‌ترین تمرین‌های قدبلندتر شدن است.
روی زمین دراز بکشید و شانه و دستهایتان را روی زمین قرار بدهید، زانوهایتان را خم کنید و کف پای‌تان را روی زمین بگذارید. با فشار پاهایتان باسن و تنه‌‌تان را از روی زمین بلند کنید و از پشت گردن تا زانوها یک خط راست بسازید. به مدت ۳۰ ثانیه در این وضعیت بمانید. کم کم باسن‌تان را به زمین نزدیک کنید. این حرکت را ۳ تا ۴ بار تکرار کنید. این یکی از قدرتی‌ترین حرکات روی تشک برای شکم، باسن و ران‌ها است.



کوه یوگا
انجام این تمرین ساده کمک می‌کند تا ستون فقرات در یک راستا باشند؛ این حرکت را با ایستادن مستقیم آغاز کنید و شانه‌ها را به عقب و جلو حرکت دهید، در حین این که سر را مستقیم به بالا کش می‌دهید و با این کار حرکت خود را پایان دهید؛ انجام حرکات یوگا کمک می‌کند که کمر راست باشد در نتیجه می‌توانید شانه‌های خود را به عقب فشار دهید.


ورزش پیلاتس
با انجام پیلاتس قدرت و انعطاف پذیری خود را افزایش می‌دهید؛ یک کلاس پیلاتس در باشگاه ورزشی یا باشگاه محله بروید چرا که انجام آن ژست شما را بهتر می‌کند، در نتیجه بلندتر دیده می شوید همچنین لازم است یاد آوری کنیم که سرعت پیشرفت در پیلاتس بیشتر از یوگا است.


لگد زدن نمایشی
ماهیچه های ران بسیار مهم هستند تا تقویت شوند. آن ها وزن بدن بالای شما را حمل می کنند. بنابراین افزایش قد باید به طور همزمان این ماهیچه ها را تقویت کند تا رشد متعادل را حفظ کند.
روی کمرتان دراز بکشید.
دو پایتان را صاف نگه دارید.
یک پا را نزدیک سینه خود بیاورید. بعد صافش کنید.
همان کار را با پای دیگرتان انجام دهید.
این حرکت را مثل دوچرخه سواری تکرار کنید.

مشاهده لینک بمایند!

نقل قول


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چربی شکم را با 50 سلاح طبیعی از بین ببرید sama 0 660 Tuesday 21 February 2017 10:49
آخرین ارسال: sama
  قبل از ورزش یک فنجان قهوه بنوشید تا وزن کم کنید گلایه 0 676 Monday 02 May 2016 23:13
آخرین ارسال: گلایه
  ورزش‌های بی خطر در زمان عادت ماهانه گلایه 0 794 Wednesday 06 April 2016 12:10
آخرین ارسال: گلایه
  چگونه ورزش کنیم که چربی سوزی مان بالا رود؟ sama 0 511 Wednesday 02 March 2016 17:00
آخرین ارسال: sama
  پاهایم را چگونه بدون ورزش لاغر کنم؟ sama 0 490 Wednesday 02 March 2016 17:00
آخرین ارسال: sama

پرش به انجمن:



زمان کنونی: Tuesday 14 July 2020, 12:08